
Unatoč izazovnom makroekonomskom okruženju i rastućoj potrošačkoj nesigurnosti, Nestlé je u prva tri mjeseca 2025. godine ostvario organski rast prodaje od 2,8 %, pri čemu je 0,7 % ostvareno kroz realnu internu stopu rasta (RIG), dok je 2,1 % došlo od povećanja cijena.
Kako je poručio Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé, rezultati pokazuju otpornost i agilnost kompanije u vremenu globalnih neizvjesnosti. „Ostvarili smo rast na različitim tržištima i u više kategorija, a mnogi naši vodeći brendovi dodatno su ojačali tržišne udjele. Nastavljamo s implementacijom naše strategije, a program ušteda Fuel for Growth ide prema planu i omogućuje nam nova ulaganja za ubrzanje rasta,“ izjavio je Freixe.
U prvom kvartalu posebno su istaknuta ulaganja u osnovno poslovanje, kao i pozitivne reakcije potrošača na inovacije, poput lansiranja Nescafé Espresso Concentrate. Također, kompanija je započela organizacijske promjene s ciljem bolje usklađenosti i povećanja fokusa, s naglaskom na europsko tržište i daljnji razvoj R&D sektora.
U sklopu programa Fuel for Growth, kompanija očekuje dodatne uštede u iznosu od 0,7 milijardi švicarskih franaka do kraja 2025. godine, a dosad su one najvećim dijelom ostvarene kroz optimizaciju troškova nabave.
Dodatno, poduzete su aktivnosti na prilagodbi cijena uslijed inflacije troškova sirovina poput kave i kakaa, pri čemu je utjecaj na krajnje potrošače ostao ograničen.
Freixe je naglasio kako smjernice za 2025. ostaju nepromijenjene, unatoč trenutačnim carinama i nesigurnostima koje se tiču valutnih kretanja i cijena sirovina. “Situacija ostaje dinamična, s povećanim rizikom, no naši timovi diljem svijeta predano rade na provedbi strategije usmjerene na rast i održivost,” istaknuo je.
Lokalni doprinos: Hrvatska s jednoznamenkastim rastom i društveno odgovornim projektima
U regiji Adriatic North Hub, koju čine Hrvatska, Bosna i Hercegovina te Slovenija, zabilježen je solidan organski rast, a poseban doprinos došao je iz Hrvatske.
„Naš tim u Hrvatskoj ostvario je izvrstan početak ove izazovne godine s jednoznamenkastim rastom. Osim poslovnog uspjeha, ponosni smo i na društveno odgovorne inicijative kojima doprinosimo lokalnoj zajednici,“ izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor Nestléa za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.
U prvom kvartalu kompanija je donirala više od 5 tona proizvoda za pomoć najpotrebitijima, a nastavila je i s inicijativom #BirajZeleno. U sklopu projekta izgrađen je edukativno-terapijski vrt u Centru za obrazovanje Slave Raškaj, čime se podržava edukacija učenika za kuhare i promiče smanjenje otpada od hrane.
„Ovo je još jedan primjer kako lokalne inicijative mogu imati trajan pozitivan utjecaj u zajednici i odraziti našu predanost održivosti, inkluzivnosti i društvenoj odgovornosti,“ poručio je Dimitriu.
Komentari
0