Biraj Zeleno

Nestlé pokrenuo kampanju za promicanje odgovornog ponašanja prema okolišu

Jedna od najvećih obveza koju je Nestlé preuzeo jest da do 2025. godine 100 posto pakiranja bude od recikliranog materijala
Popularni Nestleov Nesquik u supermarketu
 Profimedia, Alamy
Jedna od najvećih obveza koju je Nestlé preuzeo jest da do 2025. godine 100 posto pakiranja bude od recikliranog materijala

Nestlé Adriatic, po prvi puta u Hrvatskoj, pokrenuo je edukativno digitalnu kampanju Biraj Zeleno o važnosti održivog načina života kako bi motivirao mlade milenijalce na svakodnevne promjene ponašanja u cilju očuvanju okoliša.

Zelenija budućnost

Tijekom kolovoza i rujna uz pomoć partnera inicijative, Nestlé će dijeliti praktične savjete te poticati mlade na njihov aktivni angažman u cilju izgradnje ekološki prihvatljivih navika. Svi zainteresirani koji će pratiti #birajzeleno na društvenim mrežama moći će se uključiti te i sami pokazati kako u svom svakodnevnom životu smanjuju količinu upotrebe vode, plastike te kako upravljaju otpadom, s naglaskom na otpad od hrane.

„Naša je misija poboljšati kvalitetu života i izgraditi bolju budućnost zajednica u kojima djeluje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 06:54