Prva žena

Nataša Rapaić danas preuzima mjesto čelne osobe najvećeg hrvatskog telekoma

Uvela je MAXtv, prvu IPTV uslugu unutar grupe Deutsche Telekom te Magentu1, koncept spajanja više telekom usluga pojedinog korisnika u jedinstveni proizvod, čime se ostvaruju uštede

Nataša Rapaić, predsjednica Uprave Hrvatskog Telekoma

 Goran Mehkek/Cropix

S današnjim danom poziciju čelne osobe najvećeg hrvatskog telekom operatora preuzima Nataša Rapaić, prva predsjednica Uprave te kompanije i žena koja je karijeru u njoj uspješno gradila posljednjih 20 godina, uz niz inovativnih projekata.

To nije floskula: Nataši Rapaić se pripisuje niz usluga koje je HT uveo na tržište, među kojima su istaknutije MAXtv, prva IPTV usluga unutar grupe Deutsche Telekom i jedna od prvih na svijetu te Magenta1, koncept koji spaja više telekom usluga pojedinog korisnika u jedinstveni proizvod, čime se ostvaruju uštede.

Nataša Rapaić u HT-u je od 2003., kada je imenovana izvršnom direktoricom Korporativnih komunikacija, a 2005. postala je članica Izvršnog odbora T-Coma i glavna direktorica za marketing. Pet godina poslije imenovana je operativnom direktoricom Sektora za marketing za privatne korisnike. Godine 2013. postala je članica Uprave HT-a kao osoba odgovorna za poslovanje s privatnim korisnicima (što je obuhvaćalo prodaju, marketing, korisničke i tehničke usluge privatnim korisnicima).

U to se vrijeme profilirala u jednu od cjenjenijih menadžerica u Hrvatskoj i jedno od zaštitnih lica domaće telekom industrije. Teško je naći nekoga tko je poznaje koji neće reći da je riječ o vrhunskoj poznavateljici biznisa i stručnjakinji koja je upućena u najmanje detalje poslovanja.

Desetljetno iskustvo Nataše Rapaić u radu za privatne korisnike odlikuje se i u onome što se očekuje od njezinih budućih poteza s mjesta predsjednice Uprave. Fokus poslovanja HT-a pod njezinim upravljanjem, prema najavama, trebao bi biti rast, transformacija i diferencijacija na planu proizvoda, zatim kvalitete usluge, veća učinkovitost poslovanja i veće zadovoljstvo zaposlenika, za što je uvjerena da je preduvjet vrhunskog korisničkog iskustva. To smatra polazišnom točkom uspjeha i u njezinoj viziji korisnici, od kojih kompanija živi, moraju biti u središtu poslovanja.

Dodatno, Rapaić naglašava i da je svjesna uloge koju HT ima u društvu, kao vodeći privatni investitor u digitalizaciji Hrvatske, s više od 360 milijuna eura u 2023. godini ili 50 posto više u odnosu na 2022.

Prema ocjenama suradnika i poslovnih partnera, Rapaić je u komunikaciji krajnje izravna i otvorena, ali ujedno i žestoka pregovaračica. Ujedno, uvijek će ispred sebe naglasiti važnost timskog rada.

"Izravna je, predana, zna znanje i ima poštovanje zaposlenika, a svatko to je ikad radio s njome reći će vam da je liderski odlučna i ljudski ugodna pa s njome znate na čemu ste. Nikad se ne gura u prvi plan", govori jedan od dugogodišnjih kolega. "Apsolutno najbolji izbor za CEO-a za HT, i to ne zato što je žena, domaća ili što je izbor iz kompanije, već zato što je stručnjakinja u punom smislu te riječi i liderica koja ima izraženu stratešku, poslovnu, financijsku i marketinšku perspektivu, a usto i izraženu emotivnu inteligenciju", kaže nam upućeni izvor.

Da Natašu Rapaić nisu prepoznali samo u Hrvatskom telekomu, pokazale su i poruke koje joj je uputila Dominique Leroy, članica Uprave Deutsche Telekoma za Europu, pri imenovanju na novu funkciju: "S Natašom Rapaić imamo snažnu nasljednicu iz vlastitih redova. S obzirom na njezinu usmjerenost razvoju i rastu poslovanja te dosad postignute odlične rezultate, Nataša će i kao predsjednica Uprave nastaviti uspješnu priču Hrvatskog Telekoma".

I prije dolaska u HT, njezina je karijera dovoljna za impresivan CV. Rođena je 1969. godine u Zagrebu, 1993. je diplomirala na Ekonomskom fakultetu, a diplomu iz Poslovnog upravljanja (MBA) stekla je 2000. godine na poslovnoj školi IE u Madridu.

Radila je u ekonomskom uredu španjolskog veleposlanstva kao ekonomska analitičarka na istraživanjima hrvatskog tržišta i poticanju ekonomske suradnje dviju zemalja i bila je financijska analitičarka u investicijskom odjelu banke Grupo Caixa Galicia. Već na početku karijere stekla je prva iskustva u marketingu u telekom industriji, radeći kao konzultantica u Europraxis Consultingu u Madridu na različitim projektima za Telefonicu Moviles.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. srpanj 2024 12:05