Pogledajte

Nastavlja se izuzetno važan projekt za mlade, studentica Andrea napravila je pobjedničko rješenje

Projekt AZ mirovinskih fondova i tri zagrebačka fakulteta ulazi u drugu fazu, na redu je vizualni identitet financijske edukacije za studente

Andrea Baran, studentica druge godine diplomskog studija dizajna grafičkih proizvoda na Grafičkom fakultetu u Zagrebu kreirala je pobjedničko rješenje na projektu ”Financijska pismenost za studente”

 Screenshot Hanza Media

Nakon što su studentice pete godine Ekonomskog fakulteta, Kristina Erdec i Natalija Erdec (inače i sestre) pripremile pobjedničku prezentaciju na projektu AZ mirovinskih fondova ”Financijska pismenost za studente”, koji rade u suradnji s Ekonomskim fakultetom, Grafičkim fakultetom i VERN-om, došao je red da se iskažu studenti Grafičkog fakulteta koji će svemu dati vizualni identitet i učiniti ideju grafički privlačnom.

Podsjetimo, AZ mirovinski fondovi su pred studente Ekonomskog fakulteta postavili velik izazov - osmisliti prezentaciju u kojoj će na zanimljiv način vršnjacima predstaviti teme iz područja financijske pismenosti, što uključuje štednju za mirovinu, ali i šira znanja neophodna studentima prilikom ulaska na tržište rada, od otvaranja računa u banci, korištenja kreditne kartice ili dizanja kredita do ulaganja u investicijske fondove i sklapanja police osiguranja.

Vizualni identitet

Prijavilo se 11 timova, a upravo su Kristina i Natalija oduševile svojom originalnom idejom predstavljanja naizgled teških financijskih pojmova. Njihova prezentacija bila je baza studentima prve godine diplomskog studija na Grafičkom fakultetu.

- Zadatak studenata Grafičkog fakulteta bio je napraviti vizualni identitet ove kampanje. Naš je zadatak pomoći čitatelju/gledatelju da se u moru medijskih informacija lakše snađe. Da bi uspješno mogli odgovoriti na postavljeni zadatak, izradu vizualnog identiteta projekta, studenti su kroz zadatke za vježbu analizirali samu temu i upoznali su se terminom financijske pismenosti. Materijale koje su izradile kolegice s Ekonomskog fakulteta koristili smo kao bazu. Da bi što uspješnije oblikovali vizualnu poruku koja će uspješno komunicirati s ciljanom publikom kampanje, studenti su proveli istraživanje ciljane skupine i na temelju tih podataka ponudili svoja vizualna rješenja. Rješenja su bila jako raznolika, vrlo kreativna i zapravo je bilo teško odabrati najbolje – ispričala je doc. dr. sc. Daria Mustić, profesorica Grafičkog fakulteta u Zagrebu.

image

Daria Mustić, profesorica Grafičkog fakulteta u Zagrebz

Ranko Suvar/Cropix

Pobjedničko rješenje osmislila je Andrea Baran, studentica druge godine diplomskog studija dizajna grafičkih proizvoda na Grafičkom fakultetu u Zagrebu

- Projektni zadatak bio nam je ujedno zadatak na kolegiju pa sam pomislila: kada sam ga već napravila, zašto ga ne bi i prijavila na natječaj? No, onda sam krenula modificirati rješenje jer nisam bila zadovoljna i tek sam zadnji dan dobila ideju kako ga napraviti. Ideja mi je pala na pamet doslovno u 5 ujutro! S obzirom na to da živim u studentskom domu imala sam vlastitu fokus skupinu, domske sustanare, kojima se ideja jako svidjela. Prije ovog projekta, financije me uopće nisu zanimale, ali sada sam svjesna da su zasigurno područje o kojemu treba voditi računa već u studentskim danima – ispričala je Andrea.

Profesorica Mustić dodaje kako je zainteresiranost studenata za sudjelovanje u ovom projektu bila jako velika te da ih uvijek zanima sudjelovanje u onim aktivnostima u kojima mogu naučiti nešto novo, izaći iz fakultetskih okvira, kada mogu dobiti feedback iz realnog sektora i zapravo uživaju u zadacima koji su bliski praktičnoj primjeni u stvarnome svijetu, izvan učionica.

- Grafički fakultet je podržao ovaj projekt upravo zbog povezivanja struke s realnim sektorom i mogućnosti da studentima pružimo uvid u stvarne karakteristike njihova budućega posla, da zaista dožive tu međuovisnost i suradnju s drugim strukama, da vide i osjete mjesto grafičkog dizajna u stvarnome medijskom prostoru. Fakultet vrlo rado sudjeluje u projektima u kojima naši studenti mogu steći vrijedno iskustvo, u kojima se mogu dalje profesionalno i osobno razvijati i u kojima svojim radom mogu pridonijeti prepoznatljivosti i priznatosti svoje struke – napominje profesorica Mustić.

Finalni proizvod

Ovaj važan projekt AZ mirovinskih fondova usmjerio se upravo na studente jer istraživanja pokazuju kako je financijska pismenost među populacijom od 18 do 29 godina ispod prosjeka G20 zemalja. Projekt je krenuo u studenom prošle godine, a sada ulazi u drugu fazu. Naposljetku će projekt rezultirati videom gdje će se na poučan i zabavan način predstaviti osnovni pojmovi, obveze, ali i prilike koje se nude na financijskom tržištu, a mogu utjecati na kvalitetu budućeg života.

- Ovakvi projekti su bitni za financijsku pismenost studenata jer se radi o mladim ljudima koji još uvijek nažalost ne razmišljaju u velikoj mjeri o stvarima koje će im u bližoj i u daljoj budućnosti utjecati na kvalitetu života. Svaki oblik obrazovanja, bilo to na formalan ili neformalan način, koristan je i bitan za razvoj vještina i stjecanje znanja koja će koristiti pojedincu kao i zajednici u kojoj živi – zaključuje profesorica Daria Mustić.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s AZ mirovinskim fondovima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 05:18