movo

Naš mobilni ured omogućava da se od kuće radi u najboljim uvjetima

Movo je osvojio europsku nagradu za dizajn, a o plasmanu se pregovara s velikim korporacijama
Arhiva Movo

Rad od kuće mogao bi ostati jedna od trajnih posljedica koronakrize, a ta fundamentalna promjena otvara i prilike za razvoj i plasman novih, specifičnih usluga i proizvoda. Tu su priliku prepoznali u obiteljskoj tvrtki Sobočan iz Murskog Središća koja se bavi proizvodnjom namještaja i pripadajuće opreme za opremanje poslovnih i prodajnih interijera. Pandemiju su iskoristili za inovacije, a osmislili su i novi inovativni proizvod Movo.

image
Arhiva Movo

Movo je mobilni ured za rad od kuće koji omogućava profesionalne radne uvjete, a ujedno je i atraktivan dizajnerski element. - Ovaj mobilni ured zauzima minimalan prostor, a korisniku osigurava maksimalan komfor pri obavljanju radnih zadataka. Nakon završetka rada vrlo se jednostavno zatvori, po potrebi i zaključa te odgura. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, potpuno opremljen strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja - istaknuo je Dejan Sobočan, izvršni direktor Sobočana, koji je potaknuo stvaranje ovih proizvoda.

Dizajnerski tim

Ideju je razradio je dizajnerski tim Anamarije Burazin kao produkt dizajnerice te arhitekata Mirne Jović i Jakova Fatovića.

- Od ideje do realizacije i gotovog proizvoda bilo je potrebno samo četiri mjeseca. Već prilikom prvog predstavljanja na Zagreb Design Weeku dobili smo puno pozitivnih reakcija, koje su nastavile stizati iz dana u dan. Movo je u osnovnoj ideji proizvod koji smo dizajnirali, razvijali i proizveli s naglaskom za tržište Europske unije. Činjenica da je na europskoj razini prepoznat od struke, potvrda je da smo kreirali vrhunski proizvod. Isto je formalizirano u obliku priznanja za dizajn u kategoriji 'best of best'. Movo je već prisutan u hrvatskim i njemačkim kućanstvima. Prvi je kupljen u Zagrebu. Trenutno smo u fazi pregovora s nekoliko velikih svjetskih korporacija koji ga vide kao proizvod za svoje zaposlenike, kao i s nekoliko lanaca dizajnerskim namještajem. To je odličan uspjeh jer smo tek na početku - pojašnjava Dejan Sobočan.

image
Arhiva Movo

Najznačajnije investicije tvrtka Sobočan je imala 2015. godine, kada su sagrađeni novi bravarski pogon i dvije nadstrešnice ukupne površine 3200 četvornih metara, što je omogućilo optimizaciju poslovnih procesa To, pak, znatno utječe na povećanje efikasnosti poslovanja, a time i na konkurentnost poduzeća na inozemnim tržištima, što ujedno rezultira znatnim povećanjem broja zaposlenih. Sobočan je 2016. godine otvorio i vlastiti Ured za dizajn i arhitekturu u Zagrebu te tako danas svojim klijentima pruža kompletnu uslugu, počevši od dizajniranja interijera pa do proizvodnje i montaže namještaja i prateće opreme na samom objektu. U zagrebačkom uredu radi stručan multidisciplinarni tim s višegodišnjem iskustvom na domaćem i stranom tržištu.

Precizna rješenja

Svojim kupcima nudi individualna rješenja i cjeloviti inženjering: razvoj inovativnog koncepta, izradu prototipa, savjetovanje, uspješnu isporuku i preciznu montažu po sistemu "ključ u ruke" u Hrvatskoj i svijetu.

image
Arhiva Movo

Projekti su realizirani u europskim zemljama, Egiptu, Alžiru, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Bjelorusiji. Nadalje, Sobočan je 2019. otvorio i novu halu 4, u kojoj se nalazi novi logistički centar u Murskom Središću. U novosagrađenoj hali površine 5100 četvornih metara odvijaju se završna montaža, kontrola kvalitete, pakiranje, skladištenje i utovar robe. Ukupna vrijednost projekta je 17,3 milijuna kuna, od čega je bespovratnih 4,5 milijuna kuna iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Više od pola prihoda Sobočana sa stranih je tržišta

Tvrtka Sobočan je u 2019. godini ostvarila više od 120 milijuna kuna prihoda, od čega 54 posto izvozom. U odnosu na prihode iz 2018., u 2019. je ostvaren rast za više od 10 milijuna kuna.

- I za 2020. godinu planiran je rast, i to od 10 do 12 posto, međutim, pandemija je utjecala na prihode, pa će oni ipak biti malo manji. Odgotovo 200 zaposlenih u tvrtki, nitko od djelatnika zbog pandemije nije otpušten te nisu imali potrebu smanjivati plaće zaposlenih. Prosjek neto plaće u našoj je tvrtki 8300 kuna. Štoviše, pojačali smo svoj tim - otkriva Dejan Sobočan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 12:19