industrija računalnih igara

‘Nakon Nanobita timovi koji rade igre niču kao gljive poslije kiše‘

Proizvođači igara ne vole govoriti o prihodima, ali to ne mijenja činjenicu da su im oni u deset godina skočili za 75 puta - sa 4 na oko 300 milijuna kuna
Luka 'Perkz' Perković prije mjesec dana prešao je u tim Cloud9 za oko 1,75 milijuna USD
 HANZA MEDIA
Proizvođači igara ne vole govoriti o prihodima, ali to ne mijenja činjenicu da su im oni u deset godina skočili za 75 puta - sa 4 na oko 300 milijuna kuna

Iako je hrvatska industrija računalnih igara u 2020. iskočila na vrh domaćeg IT-ja s rekordnim, gotovo milijardu kuna teškim exitom Nanobita, njezini predstavnici i dalje su skromni kad dođe do opisa poslovnih dosega branše. Ali otvorni panel, jubilarnih 20. Windaysa, najveće domaće IT konferencije, a koji je pod nazivom "Samo bi se igrao sine. Nema ti tu para!... Ili ipak ima?" okupio veterane domaće scene, ipak je razotkrio neke zanimljivosti. Prva je da čak ni veterani ne znaju koliko im industrija zapravo teži.

Krupni eSportaši

Daniel Lučić, voditelj marketinga i komunikacija Croteama, koji pravno posluje pod tvrtkom Abest koju je prije dva mjeseca potiho preuzeo američki gaming izdavač Devolver Digital za nepoznat iznos, kaže da je Nanobit najveći studio u Hrvatskoj s v...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 22:48