Ulazak na novo tržište

Nakon blokade Facebooka od gotovo deset godina, Zuckerberg pokušava otvoriti ured u Kini

Kina je najveće globalno tržište društvenih medija, ali blokiran je pristup Twitteru, Facebooku i YouTubeu
Mark Zuckerberg, Facebook
 Stephen Lam / REUTERS
Kina je najveće globalno tržište društvenih medija, ali blokiran je pristup Twitteru, Facebooku i YouTubeu

Američka kompanija Facebook osigurala je licencu za otvaranje ureda u Kini u pokušaju da se napokon probije na to unosno tržište, na kojem je njegova internetska stranica blokirana od 2009. godine.

Ako Facebook otvori ured, bila bi to prva formalna prisutnost te kompanije u Kini. Međutim, u međuvremenu je registracija tog ureda uklonjena s internetske stranice kineske vlade, što ukazuje na moguće komplikacije, navodi New York Times.

Kina je najveće globalno tržište društvenih medija, ali pristup stranicama poput Twittera, Facebooka i YouTubea blokiran je korisnicima u toj zemlji. Umjesto toga, oni mogu pristupiti samo domaćim stranicama društvenih mreža poput Weiboa, Renrena i YouKua.

Osnivač Facebooka Mark Zuckerberg već je u par navrata pokušao šarmirati kineske dužnosnik...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 13:30