
Specijalizirani investicijski fond Advance Capital Partners postigao je dogovor o kupnji 60 posto vlasničkog udjela u poznatom trgovcu obućom Mass. Prema priopćenju, nakon ispunjenja ugovornih uvjeta i regulatornih odobrenja nadležnih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja, transakcija bi trebala biti dovršena tijekom jeseni.
„Strateško partnerstvo između Advance Capital Partners i Massa jedan je od najvećih poslova u specijaliziranoj prodaji u regiji Adriatic. Mass je zajedno sa svojim zaposlenicima kontinuirano pokazivao izvrsno razumijevanje tržišnih trendova i potreba kupaca. S promišljenim i sustavnim pristupom, grupa bilježi dugogodišnji dvoznamenkasti rast prihoda, nadmašujući ukupni rast tržišta. S čvrstim temeljima, Mass je spreman za novi iskorak, kombinirajući organski rast s akvizicijama kako bi ostvario puni potencijal“, izjavio je Aleš Škerlak, predsjednik uprave Advance Capital Partners.
Tedeschi prodao svoj poznati prehrambeni brend zagrebačkom poduzetniku
Dodaje kako imaju ambiciozne planove s tvrtkom: „U narednih pet godina planiramo otvoriti oko 100 novih trgovina i utrostručiti godišnji prihod na približno 300 milijuna eura. Želimo da se Mass širi na postojeća tržišta, a istovremeno ulazi na nova tržišta i kroz nadogradnju poslovnog modela postane vodeći omnichannel trgovac obućom i modnim dodacima u srednjoj i istočnoj Europi.“
Svoj pogled na suradnju dao je i Sašo Apostolovski, direktor i osnivač Massa, koji će zajedno s partnerima zadržati 40 posto udjela i nastaviti aktivno sudjelovati u poslovanju.
„U posljednja tri desetljeća Mass je izrastao u snažnog regionalnog trgovca obućom s 520 zaposlenika u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. Kako bismo u potpunosti iskoristili potencijal tvrtke, odlučili smo se za partnerstvo s Advance Capital Partners, koje će nam pomoći u provedbi ambicioznih planova rasta u sljedećem strateškom razdoblju. Naš je cilj dodatno ojačati poziciju u Hrvatskoj i Sloveniji te proširiti poslovanje u Austriji. Uz potporu Advance Capital Partners planiramo uskoro proširiti maloprodaju i online prisutnost u Češkoj, Bugarskoj i Rumunjskoj, a u narednih pet godina ući i na dodatna tržišta srednje i istočne Europe. Cijela regija pokazuje velik potencijal u segmentu obuće i modnih dodataka, a očekuje se rast potrošnje iznad prosjeka“, navodi Apostolovski.
Komentari
0