PREOKRET NA TRŽIŠTU

Najveći ulagački ulazak u regionalnu maloprodaju posljednjih godina: Poznati lanac obuće mijenja vlasnika

Regionalni maloprodajni lanac obuće ulazi u novu fazu poslovanja

Trgovina Mass, unutrašnjost

Regionalni maloprodajni lanac obuće ulazi u novu fazu poslovanja

Specijalizirani investicijski fond Advance Capital Partners postigao je dogovor o kupnji 60 posto vlasničkog udjela u poznatom trgovcu obućom Mass. Prema priopćenju, nakon ispunjenja ugovornih uvjeta i regulatornih odobrenja nadležnih tijela za zaštitu tržišnog natjecanja, transakcija bi trebala biti dovršena tijekom jeseni.

„Strateško partnerstvo između Advance Capital Partners i Massa jedan je od najvećih poslova u specijaliziranoj prodaji u regiji Adriatic. Mass je zajedno sa svojim zaposlenicima kontinuirano pokazivao izvrsno razumijevanje tržišnih trendova i potreba kupaca. S promišljenim i sustavnim pristupom, grupa bilježi dugogodišnji dvoznamenkasti rast prihoda, nadmašujući ukupni rast tržišta. S čvrstim temeljima, Mass je spreman za novi iskorak, kombinirajući organski rast s akvizicijama kako bi ostvario puni potencijal“, izjavio je Aleš Škerlak, predsjednik uprave Advance Capital Partners.

Tedeschi prodao svoj poznati prehrambeni brend zagrebačkom poduzetniku

Dodaje kako imaju ambiciozne planove s tvrtkom: „U narednih pet godina planiramo otvoriti oko 100 novih trgovina i utrostručiti godišnji prihod na približno 300 milijuna eura. Želimo da se Mass širi na postojeća tržišta, a istovremeno ulazi na nova tržišta i kroz nadogradnju poslovnog modela postane vodeći omnichannel trgovac obućom i modnim dodacima u srednjoj i istočnoj Europi.“

Svoj pogled na suradnju dao je i Sašo Apostolovski, direktor i osnivač Massa, koji će zajedno s partnerima zadržati 40 posto udjela i nastaviti aktivno sudjelovati u poslovanju.

image

Trgovina Mass

„U posljednja tri desetljeća Mass je izrastao u snažnog regionalnog trgovca obućom s 520 zaposlenika u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. Kako bismo u potpunosti iskoristili potencijal tvrtke, odlučili smo se za partnerstvo s Advance Capital Partners, koje će nam pomoći u provedbi ambicioznih planova rasta u sljedećem strateškom razdoblju. Naš je cilj dodatno ojačati poziciju u Hrvatskoj i Sloveniji te proširiti poslovanje u Austriji. Uz potporu Advance Capital Partners planiramo uskoro proširiti maloprodaju i online prisutnost u Češkoj, Bugarskoj i Rumunjskoj, a u narednih pet godina ući i na dodatna tržišta srednje i istočne Europe. Cijela regija pokazuje velik potencijal u segmentu obuće i modnih dodataka, a očekuje se rast potrošnje iznad prosjeka“, navodi Apostolovski.

Dva giganta e-trgovine dobro znani Hrvatima zajedno idu u dominaciju modnog tržišta: Evo što to znači za kupce

Advance Capital ima iskustvo u maloprodajnom sektoru

Mass je osnovan 1990. godine, kada je otvorena prva trgovina u Ljubljani. Nakon širenja na hrvatsko tržište 2010., u 2024. godini proširio se i u Austriju pod vlastitim brendom i kroz Skechers franšizu. Grupa upravlja s 75 Mass i Skechers trgovina, raspoređenih na oko 53.000 četvornih metara prodajnog prostora. Paralelno, ulaže se u razvoj e-commerce platforme. Za 2025. godinu planira se dvoznamenkasti rast prihoda, uz cilj od 110 milijuna eura.

Advance Capital Partners upravlja najvećim privatnim fondom kapitala u regiji, sa 198 milijuna eura prikupljenih kroz tri runde ulaganja. Fond je pod nadzorom Agencije za tržište vrijednosnih papira, a sredstva planira uložiti u do 12 tvrtki koje želi razviti u vodeće regionalne aktere. Ciljani sektori uključuju energetiku, IT, logistiku, specijaliziranu maloprodaju i e-commerce, zdravstvo i industrijske tehnologije.

Tvrtka već ima iskustvo s preuzimanjem u maloprodajnom sektoru – drugi fond Advance Capital Partners posjeduje većinski udio u Big Bangu, maloprodajnoj grupi koja je proširila poslovanje i u Hrvatsku, BiH i Srbiju, s ciljem da do 2028. godine ostvari više od 600 milijuna eura prihoda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
16. srpanj 2025 10:21