SJAJNI REZULTATI

Najveća svjetska turistička kompanija objavila: ‘Na korak smo do izlaska iz krize‘

Najveća svjetska turistička kompanija objavila je da po prvi puta od početka pandemije bilježe pozitivni kvartalni rezultat
 -/Huber Images/Profimedia
Najveća svjetska turistička kompanija objavila je da po prvi puta od početka pandemije bilježe pozitivni kvartalni rezultat

Najveća svjetska turistička kompanija TUI objavila je kako je na korak do izlaska iz krize – u četvrtom kvartalu 2021. tvrtka je gotovo pa rentabilna te je radikalno smanjila gubitke, a pojedini njeni segmenti, kao što su to TUI Hotels and Resorts u središnjoj i zapadnoj Europi po prvi puta od početka pandemije bilježe pozitivni kvartalni rezultat.

Riječ je prvenstveno o poslovanju na području Švicarske, Austrije, Njemačke, Poljske, Belgije, Nizozemske i Francuske, a odlične vijesti kompanija je objavila i u vezi svojeg zimskog programa za narednu godinu.

On je praktično rasprodan – prodano je 93 posto kapaciteta što je na razini 69 posto u odnosu na pretpandemijsku 2019., bilježe značajno pojačani priljev novca, a uspješno su dovršili i transformaciju kompanije ostvarivši već sada uštede u iznosu od 400 milijuna eura koje su planom restrukturiranja bile zakazane tek za 2023. godinu.

"Naš biznis je ponovno operativan. Bilježimo značajan priljev novca i pozitivne rezultate na brojnim tržištima, a naš program za prvi kvartal sljedeće godine već je praktično rasprodan. Na ljeto 2022. godine očekujemo normalne razine bookinga. Osim toga, odlično napreduje i naš proces transformacije, uspješno smo smanjili dugovanja i imamo solidnu likvidnost. Zahvalio bih svim našim gostima na njihovoj vjernosti, kao i svim našim partnerima na svim tržištima", kazao je predsjednik Uprave TUI-a Fritz Joussen.

Kompanija je u četvrtom kvartalu ove godine utrostručila prihode u odnosu na isti period 2020., a dugovanje je smanjeno za 570 milijuna eura.

Pored odličnog bookinga za 2022. , iz TUI-a su poručili i kako su zabilježili i prosječni rast cijena – one su za zimski period više za 15, a u ljetnom za čak 23 posto.

Za 2022. dosad je ostvareno 4.1 milijuna bookinga, a kompanija zimski program planira na razini popunjenosti između 60 do 80 posto u odnosu na pretpandemiju.

U cijeloj 2021. godini TUI-jem je putovalo 5.4 milijuna gostiju, a u kompaniji su uvjereni kako ljudi dugoročno nisu odustali od putovanja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
03. srpanj 2025 09:11