Projekt suradnje HTZ-a i hotelskog lanca Bluesun s korejskom medijskom kućom A9 počeo je još lani. Do suradnje je došlo u jesen prošle godine kada su u Koreji boravili Martina Kovačić, direktorica tvrtke Salve Regina koja upravlja hotelima Kaj, Nestos i Sagitta, te Leo Urlić, direktor marketinga i prodaje Bluesun Hotels &Resorts.
Što su iskusili
Snimanje TV showa je, prema riječima Martine Kovačić, najbolji promotivni kanal Hrvatske kao destinacije te, naravno, Bluesun hotela koji ima hotele u nizu destinacija i na kontinentu i na moru. Show “Battle Trip” koncipiran je tako da se dvije zemlje, odnosno dvije medijske zvijezde natječu što su vidjele i iskusile. U ovom konkretnom slučaju natječu se Azerbajdžan i Hrvatska. Gledatelji ocjenjuju koja je zemlja atraktivnija i bolje pre...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....