SPOROVI S TRGOVCIMA

Na pritužbu kupca treba odgovoriti u dvadeset dana: EK će poticati potrošače da traže zaštitu svojih prava

‘Ova će inicijativa poboljšati povjerenje potrošača u rastuća europska digitalna tržišta‘, poručila je potpredsjednica Europske komisije za vrijednosti i transparentnost Věra Jourová

Potpredsjednica EK za vrijednosti i transparentnost Věra Jourová

 Dursun Aydemir/Afp/Profimedia/
‘Ova će inicijativa poboljšati povjerenje potrošača u rastuća europska digitalna tržišta‘, poručila je potpredsjednica Europske komisije za vrijednosti i transparentnost Věra Jourová

Europska komisija namjerava obvezati trgovce da na pritužbe potrošača s prijedlozima izvan sudske nagodbe odgovore u roku od 20 radnih dana.

Riječ je o obavijesti Komisije da je Vijeću i Parlamentu EU nedavno uputila prijedlog o uvođenju spomenute obveze za trgovce, ali i njezinu pokušaju da pojača Direktivu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (ADR) kojom se uvode centri za pomoć potrošačima u njihovim zahtjevima za naknadu štete ili zaštitu prava u odnosu na trgovce.

Ubrzanje

- Manje od dvije trećine potrošača u EU ne razmišlja o pravnoj zaštiti i ovim mjerama želimo ih potaknuti da to čine - poručila je potpredsjednica EK za vrijednosti i transparentnost Věra Jourová.

Jourová je podsjetila kako potrošači često smatraju da su postupci rješavanja sporova...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 16:39