BAT

Na kioscima uvedena tehnologija za skeniranje lica kako bi se identificirali maloljetnici

Skeniranje se koristi kao pomoć u tome da se duhanski i drugi nikotinski proizvodi prodaju isključivo punoljetnim osobama

BAT skeniranje lica maloljetnici

 Dario Lepoglavec/Bat

Proizvođač cigareta BAT na svim kioscima iNovina uveo je novu tehnologiju za utvrđivanje punoljetnosti kupaca koja se temelji na skeniranju lica, pri čemu je Hrvatska prva zemlja u kojoj je britanska multinacionalka lansirala ovaj projekt.

Kako su objasnili iz kompanije, skeniranje se obavlja kamerom pametnog telefona ili putem posebnog uređaja postavljenog na kioscima, pri čemu aplikacija ne sprema fotografije niti identificira osobe, nego "primjenom inovativnih i provjerenih algoritama, a na temelju određenih parametara lica", utvrđuje punoljetnost, odnosno maloljetnost osobe.

U testnoj fazi na kioscima iNovina - koji u Hrvatskoj posluju u sklopu BAT-a - tehnologija je navodno pokazala praktički savršenu preciznost: više od 99 posto, tvrde iz te tvrtke.

image

BAT skeniranje lica maloljetnici

Dario Lepoglavec/Bat

Mrežu iNovina sačinjava 240 kioska, a u korištenju nove tehnologije educirano je više od 450 djelatnika. Koristit će je kao pomoć u tome da se osiguraju da duhanske i druge nikotinske proizvode prodaju isključivo punoljetnim osobama.

”Ne želimo da maloljetnici ikada koriste bilo koji od naših duhanskih ili drugih nikotinskih proizvoda. BAT tu ima nultu stopu tolerancije. Naši proizvodi su isključivo za odrasle pušače, što je jasno istaknuto na oznakama proizvoda, a sa svim našim partnerima u maloprodaji provodimo kontinuirane edukacije djelatnika kako bi im dodatno ukazali na zakonske propise zabrane prodaje tih proizvoda maloljetnicima.

image

Zora Ilić

Neja Markicevic/Cropix

No, tehnologija nam je omogućila uvođenje dodatne razine prevencije i osiguranja da se naši proizvodi prodaju isključivo punoljetnim kupcima. Ponosna sam što je Hrvatska izabrana kao prva zemlja u BAT grupi za pokretanje ovog vrijednog projekta koji dodatno ističe našu društvenu odgovornost i transparentnost pri komunikaciji i prodaji naših proizvoda”, izjavila je Zora Ilić, članica Uprave i direktorica za korporativne komunikacije, regulatorne i odnose s državnim tijelima Adria klastera BAT-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
16. travanj 2025 13:22