U PORASTU

Mplus ostvario rekodnih 1,35 mlrd. kuna prihoda, krenuo u partnerstvo s Manpowerom u regiji

Globalna BPTO kompanija sa sjedištem u Zagrebu 2022. je zabilježila porast prihoda za 69 posto

Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplusa

Mplus (Meritus ulaganja d.d. - ZSE:MRUL) je u 2022. godini zabilježio porast prihoda za 69 posto na 1,35 milijardi kuna (179 mil. eura). EBITDA je u odnosu na godinu ranije porasla za 32 posto, na 197 milijuna kuna (26,1 mil. eura), dok je prilagođena EBITDA porasla za 38 posto, na 220 milijuna kuna (29,2 mil. eura).

Snažan rast Mplusa kao globalnog BPTO (Business Process and Technology Ousourcing - eksternalizacija poslovnih procesa i tehnologije) igrača sa sjedištem u Zagrebu potaknula su ambiciozna tržišna ekspanzija i ulaganja u najnovija tehnološka rješenja. Strateška odluka da se rast generira tržišnom konsolidacijom akviziranih kompanija donijela je Mplusu organski rast koji je iznosio više od 20 posto prihoda ostvarenog 2021. godine, odnosno oko 160 milijuna kuna. Ostatak rasta otpada na akvizicije ostvarene tijekom 2022. godine.

Na samom kraju 2022. Mplus je ušao u partnerstvo s menadžmentom grupe kompanija koje u regiji jugoistočne Europe upravljaju američkim brandom Manpower, vodećim globalnim imenom za ljudske resurse. Partnerstvo, koje očekuje potvrdu regulatora, gradi novu HR vertikalu Mplusa, koja će obuhvatiti 15 kompanija u šest zemalja pod krovnim brendom “Workplace”, a koje su na razini 2021. imale ukupan prihod od 90 milijuna eura. Uz implementaciju novih tehnologija i tržišnu konsolidaciju, Mplus očekuje da će prihodi HR vertikale u iduće tri godine materijalno rasti.

“Uspjeh poslovanja Mplusa u protekloj godini rezultat je niza ulaganja koja uključuju proširenje i podizanje razine profesionalnosti našeg tima, uvođenje novih tehnologija te jačanje profitabilnosti naših njemačkih tvrtki. U 2023. nastavljamo s provedbom iste strategije, a osobito smo usmjereni na širenje tržišta, optimiziranje operacije te podizanje razine kvalitete usluga. Naša predanost ulaganjima za budućnost potvrđena je i poslovnim rezultatom za prošlu godinu”, rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave Mplusa.

Mplus je 2022. na Zagrebačkoj burzi uspješno izdao prvu hrvatsku ESG obveznicu, vrijednosni papir čija će kamatna stopa za ulagače ovisiti o uspješnosti provođenja ekoloških, društvenih i upravljačkih ciljeva izdavatelja. Riječ je o trećem uspješnom izdanju Mplusa na domaćem tržištu kapitala nakon izdavanja novih redovnih dionica 2019. godine te sekundarne javne ponude 2021. godine, a ovom je prigodom od institucionalnih, privatnih i individualnih ulagača prikupljeno 300 milijuna kuna.

Mplus grupa europski je BPTO (Business Process and Technology Outsourcing) lider. Osnovana u Hrvatskoj 2007. uspješno integrira dinamične industrije kontaktnog centra, informacijskih tehnologija i usluga zapošljavanja s ciljem rješavanja globalnih izazova na polju korisničke podrške.

Mplus grupa u vlasništvu je privatnih ulagača, svih obveznih mirovinskih fondova u Hrvatskoj, više dobrovoljnih mirovinskih i privatnih investicijskih fondova te Mid Europa Partnersa, vodećeg investicijskog fonda za ulaganja u središnju i istočnu Europu sa sjedištem u Londonu. Inovativnim poslovnim modelom Mplus grupa ubrzala je svoju prisutnost na tržištu intenzivnim organskim rastom i M&A platformom koja se temelji na strategiji buy and build.

Od 2016. g. realizirala je 18 akvizicija i osigurala diversificiran portfelj klijenata koji čine vodeći europski i svjetski telekomi, financijske, tehnološke, energetske, logističke i kompanije za elektroničku trgovinu te kompanije u sektoru robe široke potrošnje. Zahvaljujući uredima i operativnim centrima smještenim na 48 lokacija u 15 zemalja, Mplus zajednicu multikulturalnih timova trenutno čini preko 13.000 zaposlenika kreirajući vrhunska korisnička iskustva na više od 30 svjetskih jezika.

Uz Hrvatsku, djeluje u Bosni i Hercegovini, Njemačkoj, Sloveniji, Srbiji, Turskoj, Gruziji, Rumunjskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Španjolskoj, UK, Nizozemskoj, Švicarskoj i SAD -u, pružajući svoje usluge na 58 tržišta diljem svijeta. Svojom razvojnom strategijom, Grupa je ostvarila impresivne rezultate poslovne integracije stvarajući nove vrijednost koje proizlaze iz ljudske stručnosti, upravljanja talentima te uvođenjem naprednih tehnologija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. listopad 2024 11:31