Vatreni biznis

Može li se nogometni uspjeh preliti na ekonomiju? Pitali smo nekoliko naših poduzetnika

Gospodarstvenici se slažu kako je ovo odličan marketing, ali će ga trebati znati iskoristiti
Navijači na Trgu bana Jelačića u Zagrebu
 Ivana Nobilo / Hanza Media
Gospodarstvenici se slažu kako je ovo odličan marketing, ali će ga trebati znati iskoristiti

Nogometaši su postigli golem uspjeh i možemo ga pretvoriti u gospodarski, ali na tome treba raditi.

Proizvod iz Hrvatske odsad će svakoga zainteresirati, poručuje Branko Roglić, vlasnik Orbico grupe, odgovarajući na naše pitanje o tome hoće li se i kako globalna popularnost i euforija zbog uspjeha “vatrenih” pretočiti u konkretan poslovni efekt za poduzetnike ili čak ekonomski preokret za cijelu državu.

Đuro Horvat, vlasnik Tehnixa, inovativne proizvodne kompanije iz Međimurja, ističe čak da već osjeća korist jer su potencijalni partneri u Nizozemskoj i Njemačkoj postali fleksibilniji, mekši u pregovorima. - Čestitke nam dolaze sa svih strana, lakše je poslovati. No, tržišna ekonomija znači borbu s uspješnima i zato očekujem da se Vlada prema nama gospodarstvenicima ponaš...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 06:45