Zamisli da ti netko svaki mjesec kaže “Mijenjat ćemo se. Evo ti 100 kuna, a ti meni daj 10.” To je otprilike bila poslovna shema MoviePassa, američke tvrtke za prodaju kino ulaznica, a prije nekoliko dana, začudo, objavili su da su u ozbiljnim financijskim problemima, piše Wired.
Od 2011. godine kada je tvrtka za kino ulaznice osnovana imali su istu poslovnu ideju. Htjeli su u doba Netflixa oživjeti kino posjećivanje. Njihovi bi im pretplatnici na mjesečnoj bazi uplaćivali određeni fiksni iznos i zauzvrat bi dobili potrošačku karticu kojom su mogli neograničeno posjećivati sve filmske projekcije u bilo kojem kinu u SAD-u. Poslije su se modernizirali pa su digitalne ulaznice pretplatnici dobivali preko mobilne aplikacije.
Krenuli su s mjesečnom pretplatom od 50 dolara, no...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....