OSTAJE SAMO KRUCIJALNO

Medijski div RTL izvijestio je da planira ugasiti između 700 i 1.900 radnih mjesta

Fokusirat će se na temeljne brendove koji donose najveće prihode

Ilustrativna fotografija

 Kristian Peetz/Alamy/Profimedia

Njemački medijski div RTL izvijestio je da planira ugasiti između 700 i 1.900 radnih mjesta u segmentu časopisa i fokusirati se na temeljne brendove koji donose najveće prihode.

Grupa trenutno izdaje 23 časopisa, a odluku o gašenju radnih mjesta u tom dijelu poslovanja donijela je zbog pada prodaje koji bi mogao prouzročiti financijske gubitke.

Planiraju se fokusirati na temeljne brendove, poput Sterna, Gea i Brigitte i ugasiti ili prodati njihova specijalizirana izdanja, poput Geo Epoche, Geo Wissen, Brigitte Woman i View.

Ugasit će i časopis za slavne Guido i Barbaru, utemeljenu na TV voditeljici Barbari Schoeneberger.

Grupa će zadržati 13 brendova, uključujući Stern, Stern Crime i Brigitte i digitalno poslovanje obiteljskog časopisa Eltern i kulinarski časopis Chefkoch, koji prema podacima RTL grupe čine oko 70 posto prodaje.

Do 2025. kompanija planira ulaganja u taj dio poslovanja od oko 80 milijuna eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 21:01