Povratak Lige prvaka

Mastercard poziva na stvaranje najvećeg slavljeničkog digitalnog vala

 Mastercard UCL

Osim što se priprema za rušenje svjetskog rekorda s najvećim slavljeničkim digitalnim 'valom' ikad stvorenim na društvenim medijima, Mastercard još jednom pokazuje kako lopta može probuditi navijačku iskru u svakome od nas i potaknuti nas da slavimo ono najbolje što nogomet može ponuditi.

Po prvi puta će se četvrtfinale, polufinale i finale UEFA Champions League igrati kao dvotjedni turnir, a očekuje se kako će milijuni obožavatelja diljem svijeta utakmice pratiti putem TV-a ili prijenosa uživo iz svojih domova.

Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard je izjavio: - Znamo kako za ljubitelje nogometa lopta može pokrenuti nešto neprocjenjivo – od uzbuđenja kada omiljeni igrač zabije gol, do čiste radosti zbog same utakmice. Početkom pandemij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 19:41