Zašto je proizvođačima vina potreban marketing vina, kako treba organizirati distribuciju i promociju vina, kako ga usmjeriti prema ciljanim tržištima, kako istražiti tržište, kako razlikovati vinopije, vinoljupce i vikend vinopije od onih koji piju za bolje zdravlje, iz ovisnosti ili samo "za podmazivanje"?
Ako su vas zanimali odgovori na ova pitanja nakon jučerašnje promocije možete ih pronaći u knjizi "Marketing vina u teoriji i primjeni" autora dr. sc. Marcela Melera, profesora emeritusa i izv. prof. dr. sc. Đure Horvata. Ovaj dvojac svoje je višedesetljetno iskustvo podijelio je sa svim proizvođačima, potrošačima i ljubiteljima vina kroz sveobuhvatnu knjigu koja može poslužiti kao udžbenik, priručnik, ali i predložak za znanstvene studije o razvoju hrvatskog vinarstva.
Na promociji su o knjizi govorili recenzent prof. dr. sc. Bruno Grbac, Robert Brkić, v.d.predstojnik ZVV, Saša Špiranec, vinski publicist, konzultantica Zvjezdana Blažić, i vinski trader Karmela Tancabel.
U raspravi koju je moderirao novinar Martin Vuković konzultantica Zvjezdana Blažić rekla je kako je uvoz vina u Hrvatsku pet puta veći od njegova izvoza jer se nismo dobro pozicionirali na europskom tržištu. Rečeno je i kako jedno zahvaljujući aktivnostima HGK uspijevamo izvesti vina višeg cjenovnog razreda na tržištima SAD-a, Švicarske i Srbije. Poboljšanje proizvodnje i tržišta trebalo bi potražiti u Vinskoj omotnici EU gdje su nam na raspolaganju velika sredstva, ali je malo od toga iskorišteno jer su gotovo svi vinari u dubiozama s bankama.
Uz brojne vinoljupce i vinopije na promociji je od poznatijih vinara viđen jedino popularni pjevač i novopečeni vinogradar i vinar Miroslav Škoro koji je u kutjevačkom vinogorju za svoja vina već pobrao brojne nagrade.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....