Marin Šarić, izvršni direktor OptimoRoutea, naglašava da se drži pristupa iz Silicijske doline - razvijaj jedan proizvod i u tome budi najbolji. Najbolji su primjeri, kaže, Uber, čiji je jedini proizvod prijevoz, i Google, koji je deset godina razvijao samo tražilicu i dandanas mu je to glavni proizvod. Karijeru je započeo 2003. godine u Silicijskoj dolini. Odbio je dvije ponude iz Microsofta te se, izazova radi, odlučio za tada gotovo nepoznat startup Google. Ime mu je na ključnim patentima za Google knjige, gdje je vodio razvoj skeniranja i pretraživanja više od 20 milijuna knjiga. Potom je na KTH u Stockholmu magistrirao na temu iz robotike te ponovno s bratom Franom, nositeljem velikog broja nagrada, radio na razvoju pretraživanja i strojnog učenja za tvrtku Yelp u San Franciscu. ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....