NOVI IZVOR ZARADE

Lidl širi asortiman jednog od svojih popularnih brendova: Dio proizvoda već se rasprodao

Nekoliko je razloga Lidlova prelaska na sve veću ponudu kućnih potrepština

Lidl Hrvatska

Nekoliko je razloga Lidlova prelaska na sve veću ponudu kućnih potrepština

Lidl širi svoj asortiman proizvoda, prenosi Fenix.de informacije iz njemačkih medija, koji pišu kako poznati njemački trgovački lanac proširuje asortiman brenda "Parkside" na više proizvoda.

Lidl želi zavladati na tržištu s vlastitim brendom "Parkside" što znači da u Njemačkoj više nije samo konkurencija Aldiju, Nettu i ostalima, već se izravno natječe i s etabliranim trgovinama kao što su Bauhaus, Hornbach i OBI.

Kako bi to postigao i povećao pritisak na industriju kućnih potrepština i alata, Lidl proširuje asortiman “Parkside” i intenzivnije ga promovira u reklamnim brošurama i na svojoj web stranici. Lidlov asortiman alata u internetskoj trgovini trenutno uključuje 704 artikla - od odvijača, preko udarnih bušilica do radnih hlača, a njemački mediji navode kako je 48 p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 20:42