INTERVJU ZA JUTARNJI

Kristjan Staničić, direktor HTZ-a: ‘Nemojmo da nam se nerazumna cjenovna politika obije o glavu‘

Naši glavni konkurenti na Mediteranu su Grčka, Španjolska, Italija itd. No, pojavljuju se i neke "nove" destinacije poput primjerice Albanije, koje prvenstveno atraktivnim cijenama nastoje "uzeti" dio kolača

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice

 Goran Mehkek/Cropix

Uskrs tradicionalno označava početak većih turističkih kretanja u Hrvatskoj. Ove godine on pada prilično kasnije u odnosu na 2023., što znači da kasnije kreće veći broj turističkih dolazaka, ali i da bi predsezona mogla biti bolja i kompaktnija od lanjske. O njoj i očekivanjima od špice sezone razgovarali smo s čelnim čovjekom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem.

Što nas očekuje u špici sezone? Svi kažu da će zbog rasporeda blagdana predsezona biti jako dobra, no nitko se previše ne izjašnjava o špici. Postoji li razlog za to? Hoće li biti skromnija od lanjske?

- Rezervacije za predsezonu i posezonu trenutno idu jako dobro. Uskrs, koji donosi prvi veći priljev gostiju, ove godine kalendarski pada malo kasnije, što bi trebalo utjecati na značajnij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. ožujak 2025 12:10