Trust me I‘ve been there

Krenula velika kampanja hrvatskog turizma na 12 tržišta

Osim ljepota zemlje, turističke ponude i iskustava turista ‘iz prve ruke‘, kroz kampanju će se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka "Safe stay in Croatia", koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacije
 HTZ
Osim ljepota zemlje, turističke ponude i iskustava turista ‘iz prve ruke‘, kroz kampanju će se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka "Safe stay in Croatia", koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacije

"Trust me I've been there" - naziv je nove velike promotivno-turističke kampanje koju je na 12 stranih tržišta pokrenula Hrvatska turistička zajednica (HTZ) s ciljem pozivanja turista da provedu odmor u Hrvatskoj i njezinog daljnjeg pozicioniranja kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.

Kampanja "Trust me I’ve been there" (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo) provodit će se do kraja srpnja u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će se provoditi kroz aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i YouTube), putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2025 08:22