Crni petak

Kreće Black Friday, sniženja do 70 posto

U 2017. godini potrošnja je na Black Friday iznosila 460 milijuna kuna, u godini kasnije je porasla na 680 milijuna kuna, a lani je u četiri dana akcije utrošeno 1,34 milijardu kuna
 Damjan Tadic/Cropix
U 2017. godini potrošnja je na Black Friday iznosila 460 milijuna kuna, u godini kasnije je porasla na 680 milijuna kuna, a lani je u četiri dana akcije utrošeno 1,34 milijardu kuna

Black Friday akcija, koja se ove godine obilježava 27. studenoga, tradicionalno označava početak povećane potrošnje koja se proteže u prosinac - mjesec najveće potrošnje, a predviđa se da će zbog pandemije kupci više nego dosad kupovati online, pa bi tzv. offline trgovci zbog toga mogli ponuditi veća sniženja.

Kako se ističe u priopćenju Hrvatske gospodarske komore (HGK) objavljenom u četvrtak, zbog izbjegavanja mogućih gužvi u prodavaonica uslijed pandemije koronavirusa, neki su trgovci Black Friday akciju već najavili i online putem.

S druge strane, upravo zbog bojazni od online trgovaca kojima je pandemija u ovoj godini već donijela značajan rast prometa, moguće je da trgovine u maloprodaji (offline) daju veća sniženja od čega će u konačnici najviše profitirati upra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2025 01:35