DIABLOG

Kreatori sadržaja u 2020. zarađivali više nego prošle godine

Video i autentičnost i dalje su vodeći trendovi u influencers marketingu, a predviđanja za 2021. većinom su optimistična
Ella Dvornik
Video i autentičnost i dalje su vodeći trendovi u influencers marketingu, a predviđanja za 2021. većinom su optimistična

Na na petom izdanju DIABLOGA proglašeni su dobitnici nagrada po izboru kreatora sadržaja za 2020. godinu. Nagradu za najkreatore je u kategoriji ljepota dobila Korana Marovićl, u kategoriji moda Pamela Smoljanić, u kategoriji gastro nagrađena je Sanja Mijac, u kategoriji putovanja: Kristijan Iličić te u kategoriji fitness Martina Boss.

Najinfluencericom je po četvrti put proglašena Ella Dvornik, a tri najbolja brenda za suradnju s kreatorima sadržaja su u 2020. godini bili su Lidl, About You i Nivea. Uz proglašenje najboljih, na DIABLOGU su jučer predstavljeni i rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencer sceni, koje od 2016. provodi agencija Dialog komunikacije. Glavni zaključak je da scena sazrijeva - kreatori sadržaja sve su stariji i sve više ih je stalno zapo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2025 00:11