
U kontekstu sve zahtjevnijih gospodarskih okolnosti i kontinuiranih inflatornih pritisaka, Konzum, vodeći domaći maloprodajni lanac i dio Fortenova grupe, potvrđuje svoju ulogu stabilnog partnera kupcima, zaposlenicima, poslovnim suradnicima i zajednici. Kompanija kontinuirano ulaže napore kako bi osigurala pouzdanu opskrbu tržišta na kojem je prisutna s više od 600 prodavaonica u svim dijelovima Hrvatske, pritom zadržavajući osjetljivost na cjenovne izazove koji izravno utječu na kupovnu moć građana.
Rade na jačanju lokalne prisutnosti
U Konzumu kupnju dnevno obavlja oko pola milijuna ljudi, a s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i olakšavanja inflatornih pritisaka, kompanija značajna sredstva usmjerava upravo u cjenovne inicijative. U razdoblju od 2022. do danas uloženo je gotovo 20 milijuna eura u aktivnosti poput sniženja cijena tisuća proizvoda, uvođenja dodatnih pogodnosti za članove programa vjernosti Multiplus te jačanja ponude vlastitih robnih marki, koje se ističu omjerom cijene i kvalitete. Osim toga, kompanija radi na jačanju lokalne prisutnosti te je u 2024. godini uložila više od 10 milijuna eura u modernizaciju i širenje mreže, uz otvaranje 11 novih prodavaonica širom Hrvatske.
Upravljanje ljudskim potencijalima također je ključno područje razvoja. Tijekom 2025. godine dodatnih 26 milijuna eura usmjereno je u povećanje plaća zaposlenika, kao dio šire strategije koja je u protekle dvije i pol godine uključivala ukupna ulaganja veća od 77 milijuna eura. Konzum zapošljava oko 10.000 ljudi, što ga čini najvećom kompanijom unutar Fortenova grupe i jednim od vodećih poslodavaca u zemlji. U svrhu prevladavanja izazova nedostatka radne snage, kompanija širi timove angažiranjem zaposlenika iz inozemstva, uz sveobuhvatan proces edukacije, mentorstva i integracije u radne procese.
Najdonator među velikim tvrtkama
Na području tehnološkog razvoja Konzum se ističe kao predvodnik u digitalizaciji maloprodaje. Uvođenje višekanalnih usluga, inovativnih rješenja i tehnoloških poboljšanja rezultira kvalitetnijim iskustvom kupnje, ali i većom učinkovitošću u svakodnevnim operacijama.
Društvena odgovornost ostaje jedan od temelja poslovanja kompanije. Konzum redovito podupire sportske inicijative, potiče razvoj talenata i podržava školstvo kroz nagrađivanu inicijativu Mali veliki talenti, brine se o okolišu i provodi humanitarne aktivnosti. U cilju edukacije kupaca i poticanja održivog ponašanja, još 2022. godine pokrenuta je platforma Konzum Reciklopedija, fokusirana na smanjenje otpada od hrane i plastike. Kompanija se ističe i kao vodeći donator hrane: od 2016. donirano je više od 2100 tona hrane, čime Konzum već sedam godina zaredom nosi priznanje Najdonatora među velikim tvrtkama.
Kroz niz strateških inicijativa Konzum potvrđuje sposobnost adaptacije u promjenjivim uvjetima tržišta. Naglasak ostaje na cjenovnoj pristupačnosti, partnerstvu s domaćim proizvođačima, bogatoj ponudi lokalnih i svježih proizvoda, kao i prilagodbi sezonskim potrebama, osobito tijekom turističke sezone. Kompanija nastavlja svoj razvoj usmjeren na dugoročnu održivost i odgovorno poslovanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....