Delivery Hero

Kompanija koja je prodala hrvatsku tvrtku Pauza udvostručila gubitak u prvoj polovini godine

U prvih šest ovogodišnjih mjeseci mlada kompanija sa sjedištem u Berlinu poslovala je s neto gubitkom od 918 milijuna eura
 Jorg Carstensen/AFP

Njemačka digitalna tvrtka za dostavu hrane Delivery Hero objavila je u četvrtak da je u prvoj polovini godine poslovala s dvostruko većim gubitkom, ali i više nego dvostruko većim prihodom.

U prvih šest ovogodišnjih mjeseci mlada kompanija sa sjedištem u Berlinu poslovala je s neto gubitkom od 918 milijuna eura. Pred godinu dana gubitak je iznosio 448 milijuna eura.

Prijelagođeni gubitak prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacij (EBITDA) porastao je 9,3 posto, na 350,8 milijuna eura.

Prihod mu je pak više nego udvostručen, na 2,45 milijardi eura, što u grupi pripisuju "organskom rastu u svim segmentima poslovanja i akviziciji Woowa grupe".

Više je nego udvostručena i bruto vrijednost isporučene robe, na 13,3 milijarde eura, odražavajući hiperinflaciju u Argentini i Libanonu koja je utjeacala i na prihod grupe, navodi se u priopćenju.

Strategija izvršnog direktora grupe Niklasa Oestberga prvenstvo daje rastu tvrtke, na račun profitabilnosti. Oestberg je tako potvrdio sniženu procjenu godišnje marže, ali je podigao procjenu godišnjih prihoda sa 6,4 na 6,7 milijardi eura.

Kompanija je u svibnju prodala hrvatsku tvrtku Pauza španjolskom Glovu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. siječanj 2022 09:42