Dok su se Azija i Pacifik još uvijek oporavljali od utjecaja pandemije, Kina se lani vratila na poziciju najvećeg potrošača u međunarodnom turizmu, a Hrvatska je na svjetskoj ljestvici top 50 svjetskih destinacija po visini prihoda lani skočila za čak sedam mjesta, s 32. na 25. mjesto, pokazala je nova analiza Svjetske turističke organizacije (UN Tourism).
Kako je Kina bila zatvorena za putovanja u pandemiji, i tek je lani otvorila granice za turistička putovanja, u 2022. godini popis najvećih potrošača turista predvodio je SAD, dok su Francuska, Španjolska i SAD bili najposjećenije destinacije na svijetu.
Izdaci Kineza za putovanja u inozemstvo dosegnuli su lani 196,5 milijardi dolara, prestigavši SAD (150 milijardi), slijedi Njemačka (112 milijardi), Ujedinjeno Kraljevstvo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....