Kišni uvjeti tijekom Europskog nogometnog prvenstva doveli su do razočaravajuće prodaje piva u vrijeme kada bi se očekivalo da će prodaja piva i općenito alkohola porasti, komentira portal Euronews u osvrtu na poslovne rezultate Heinekena, jedne od najvećih europskih pivovara, za prvo polugodište ove godine. Heineken, naime, bilježi rast prodaje piva u promatranom periodu od 2,1 posto, dok su procjene na tržištu govorile da se zbog EP u Njemačkoj može očekivati rast potrošnje ‘zlatne tekućine‘ od 3,4 posto.
- Heineken se još uvijek suočava i s učincima naglog rasta cijena prošle godine, pri čemu su cijene pakiranih i gotovih proizvoda u prosjeku porasle za 15,8 posto. Tvrtka je priopćila da je do porasta došlo zbog skokovitog rasta cijena energije i inputa. Nesigurni ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....