NEOČEKIVANI EPILOG

Kišovito vrijeme na nogometnom Euru pomrsilo planove nizozemskog pivarskog giganta

Prognoze o rastu prodaje piva zbog Eura išle su do 3,4 posto, a Heineken bilježi rast od 2,1 posto.

U Hrvatskoj je prodaja Heinekenovih piva zastupljena kroz Karlovačku pivovaru koja organizira tradicionalne Dane piva u gradu na četiri rijeke.

 Robert Fajt/Cropix/
Prognoze o rastu prodaje piva zbog Eura išle su do 3,4 posto, a Heineken bilježi rast od 2,1 posto.

Kišni uvjeti tijekom Europskog nogometnog prvenstva doveli su do razočaravajuće prodaje piva u vrijeme kada bi se očekivalo da će prodaja piva i općenito alkohola porasti, komentira portal Euronews u osvrtu na poslovne rezultate Heinekena, jedne od najvećih europskih pivovara, za prvo polugodište ove godine. Heineken, naime, bilježi rast prodaje piva u promatranom periodu od 2,1 posto, dok su procjene na tržištu govorile da se zbog EP u Njemačkoj može očekivati rast potrošnje ‘zlatne tekućine‘ od 3,4 posto.

- Heineken se još uvijek suočava i s učincima naglog rasta cijena prošle godine, pri čemu su cijene pakiranih i gotovih proizvoda u prosjeku porasle za 15,8 posto. Tvrtka je priopćila da je do porasta došlo zbog skokovitog rasta cijena energije i inputa. Nesigurni ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 21:51