NOVI KONCEPT KUPOVINE

‘Vrećice za spašavanje‘: Lidl pokrenuo zanimljiv koncept, njihov primjer prati i Kaufland

Kupci mogu dobiti kilograme voća i povrća po povoljnoj cijeni te spriječiti bacanje hrane u supermarketima

Kupci u Lidlu

 Photomax/alamy/alamy/profimedia/Photomax/alamy/alamy/profimedia

Kupci kupovinom posebnih vrećica mogu dobiti kilograme voća i povrća za tri eura. Što se krije iza ovog koncepta?

Lidl u Njemačkoj ih već koristi, a uskoro će početi i ondašnji Kaufland: S “vrećicom za spašavanje” kupci mogu dobiti više namirnica u supermarketu za tri eura – i istovremeno spriječiti bacanje hrane. Zvuči kao praktičan koncept, ali Rettertüte već se dokazala u diskontnoj trgovini Lidl od 2022. godine. Sada sestrinska tvrtka Kaufland slijedi taj primjer, pišu njemački mediji, a prenosi Fenix Magazin.

Inovacija u Kauflandu: Rettertüte u svim trgovinama od svibnja

U priopćenju za javnost, maloprodajna grupa iz Neckarsulma (okrug Heilbronn) objavila je da će od svibnja nuditi Rettertüte u svim Kaufland trgovinama diljem zemlje. Može sadržavati do pet kilograma voća i povrća. To je uvijek roba koja se zbog manjih nedostataka više ne može prodati po punoj cijeni.

„U Kauflandu se voće i povrće uvijek prodaje svježe svakodnevno. Ako na kraju dana ostane voća i povrća koje izvana nije sasvim savršeno, ali je i dalje savršeno jestivo, ono ide u vrećicu za spašavanje. To uključuje, na primjer, proizvode s malo oštećenom ambalažom ili proizvode koji jednostavno ostanu“, objašnjava Kaufland u nedavnom priopćenju za javnost.

image

Ljudi u kupnji

/Shutterstock

Dostupnost Kauflandove vrećice za spašavanje: U svim njemačkim trgovinama diljem zemlje

Kako bi kupci lakše pronašli specijalne vrećice, piše Fenix Magazin, one će se prodavati na odjelu s voćem i povrćem. Prema informacijama Kauflanda, tamo se nalaze pultovi “Još uvijek sam dobar”.

image

Voće i povrće u Kauflandu

René Van Den Berg/Alamy/Alamy/Profimedia/René Van Den Berg/alamy/alamy/profimedia

Kaufland daje primjer protiv bacanja hrane

Tvrtka želi koristiti ovu mjeru za borbu protiv bacanja hrane, objašnjava voditeljica održivosti u Kauflandu. Nedavno je RTL-ov dokumentarac o uvjetima u Kaufland trgovinama dospio na naslovnice i otkrio zlouporabe na rashladnim i pultovima svježe hrane. Schwarzova podružnica potom je pokrenula plan od pet točaka, kojim je također najavljeno ulaganje od 500 milijuna eura.

Prema informacijama Kauflanda, cilj je smanjiti bacanje hrane u vlastitom poslovnom području za 50 posto do 2030. u usporedbi s 2018.

U tu svrhu, naručivanje robe bit će prilagođeno potražnji, transportni procesi će se poboljšati i osigurati kako bi se manje robe pokvarilo, a hrana donirala bankama hrane.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
10. svibanj 2025 20:53