#DareToCreate

Kako je od kreativne kampanje došlo do rasističkih ispada na velikoj društvenoj mreži

Predstavnici Arsenala još nisu odgovorili na novinarske upite da komentiraju incident
Ilustracija
 REUTERS
Predstavnici Arsenala još nisu odgovorili na novinarske upite da komentiraju incident

Ideja je bila simpatična, ali projekt u praksi znatno manje. Div sportske odjeće i opreme Adidas kreirao je novi dres za londonski nogometni klub Arsenal. Kako bi novu opravicu za nogometaše razglasili po svijetu okrenuli su se, kome drugome nego društvenim mrežama. Tako su svojih osamstotinjak tisuća pratitelja na Twitteru poticali da „tvitaju” #DareToCreate što bi rezultiralo automatskim odgovorom Adidasa koji je uz pomoć umjetne inteligencije generirao fotografije s novim Arsenalovim dresom, ali kojem je na poleđini umjesto prezimena slavnih nogometnih imena, stajao korisnikovo korisničko ime koje koriste na Twitteru.

Što je pošlo po krivu, pitate se?

Niz korisnika koji se skrivaju iz uvredljivih korisničkih imena poput „@GassAllJews”, „@MadelineMcCann” ili „@96wasnoten...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. studeni 2025 14:15