Ideja je bila simpatična, ali projekt u praksi znatno manje. Div sportske odjeće i opreme Adidas kreirao je novi dres za londonski nogometni klub Arsenal. Kako bi novu opravicu za nogometaše razglasili po svijetu okrenuli su se, kome drugome nego društvenim mrežama. Tako su svojih osamstotinjak tisuća pratitelja na Twitteru poticali da „tvitaju” #DareToCreate što bi rezultiralo automatskim odgovorom Adidasa koji je uz pomoć umjetne inteligencije generirao fotografije s novim Arsenalovim dresom, ali kojem je na poleđini umjesto prezimena slavnih nogometnih imena, stajao korisnikovo korisničko ime koje koriste na Twitteru.
Što je pošlo po krivu, pitate se?
Niz korisnika koji se skrivaju iz uvredljivih korisničkih imena poput „@GassAllJews”, „@MadelineMcCann” ili „@96wasnoten...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....