Prvi rođendan

Kako je digitalizacija pomogla u stvaranju kluba sa 300.000 zadovoljnih kupaca

Program INA Loyalty pokazao se kao odgovor na sve zahtjevnije potrebe tržišta
 INA
Program INA Loyalty pokazao se kao odgovor na sve zahtjevnije potrebe tržišta

Program INA Loyalty, koji je INA lansirala u sklopu digitalizacije maloprodajnog poslovanja, upravo obilježava svoj prvi rođendan. Radi se o originalnom programu vjernosti za kupce i potpuno novom digitalnom konceptu koji se temelji na mobilnoj aplikaciji INA Loyalty, kroz koju kupci mogu sakupljati bodove i ostvariti popuste na proizvode i goriva, a nudi i brojne druge pogodnosti. Program je postao iznimno popularan i okupio zajednicu koja broji više od 300.000 članova.

Program INA Loyalty razvijan je u vrijeme pandemije koronavirusa i pokazao se kao odgovor na sve zahtjevnije potrebe tržišta, odnosno kupaca koji su promijenili svoje navike. To je osobito došlo do izražaja u vrhuncu pandemijske krize zbog uvedenih epidemioloških mjera. Iz Ine pojašnjavaju kako se se digitalizacija p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 15:01