DOMAĆI AI ALAT

Još jedan uspjeh za hrvatski startup koji povezuje influencere s poslodavcima: Osigurali 1,75 milijuna dolara u početnom financiranju

Novac će iskoristiti za proširivanje tima, ubrzavanja razvoja i širenja na druga europska tržišta, ali i SAD

Hypefy tim

 Hypefy/

Hypefy, hrvatski AI agent dizajniran za pokretanje čitavih marketinških kampanja za influencere, prikupio je 1,75 milijuna dolara u početnom financiranju što će im omogućiti da nastavak uspješne priče. Ovu je rundu vodio Interactive Venture Partners, uz potporu obiteljskog ureda Thomasa Peterffyja, osnivača i predsjednika Interactivea Brokers Group, uz dodatnu podršku Euroventuresa, Oktogon Venturesa i Interkapital. Time su se pridružili su se Fil Rouge Capitalu i BA Draženu Peharu koji su u Hypefy uložili u prethodnim rundama.

Startup će ovo financiranje iskoristiti za proširivanje tima, ubrzavanja razvoja i širenja na druga europska tržišta, ali i SAD. Želja im je da što više svjetskih brendova iskusi čari napredne marketing automatizacije za influencere. Iza svega stoji snažan tehnički tim koji ima iskustvo u marketingu, umjetnoj inteligenciji i financijama.

Hypefy koristi prošle podatke o izvedbi, metriku publike i čimbenike specifične za tržište kako bi kampanja bila što bolja i utjecajnija. Napredno strojno učenje i umjetna inteligencija pomažu da cijeli proces bude učinkovitiji i bolji.

Stjepan Zelić, direktor i suosnivač Hypefya, objašnjava kako je njihova misija osnažiti robne marke i pomoći im da brzo uđu na nova tržišta, dok istovremeno izbjegavaju cjenkanje s utjecajnim osobama i optimiziraju rezultate marketinških kampanja za influencere.

“Potražnja za autentičnim sadržajem i učinkovitim upravljanjem kampanjama brzo raste, a Hypefy transformira industriju jer vrhunskim rješenjima pojednostavljuje i automatizira proces za naše klijente

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
29. ožujak 2025 00:31