BERNARD ARNAULT

Jedan od najmoćnijih ljudi na svijetu ulazi u medije i kreće u rat protiv Vivendija

Kupnja udjela u Lagardèreu omogućit će mu da produbi svoju medijsku prisutnost te ojača veze između sličnih poslova kompanija
Bernard Arnault
 Pascal Le Segretain/AFP
Kupnja udjela u Lagardèreu omogućit će mu da produbi svoju medijsku prisutnost te ojača veze između sličnih poslova kompanija

Bernard Arnault, jedan od najmoćnijih ljudi na svijetu, milijarder i vlasnik niza luksuznih brendova - Dior, Fendi, Louis Vuitton te Dom Perignon Champagne Hennessy Cognac - odlučio je ući i u medijski biznis.

Za početak je, preko holdinga Groupe Arnault, preuzeo 5 posto udjela u Lagardèreu, nekadašnjem konglomeratu koji je pokrivao sve, od automobila i aviona do svemira, a sada je usredotočen na medije, izdavaštvo i maloprodajna mjesta u zračnim lukama i željezničkim postajama, prenosi Bloomberg. Dodajući kako ljudi bliski najbogatijem Francuzu tvrde da je ovo samo "izvidnica" za buduće poslove i na tom planu. Udio je platio 100 milijuna eura i sada, s partnerom Arnaudom Lagardèreom, posjeduje 12,77 posto kapitala i 15,19 posto glasačkih prava.

Cilj je što prije uhvatiti i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 05:30