BIKINI STATISTIKA

Internetska kupnja mijenja namjenu trgovina, ali i odjeću koju nosimo

Procjenjuje se da će biti više svijetlih boja, a odjeća rastezljivija i izrađena od jeftinijih tkanina
 Dinoco Greco/AFP
Procjenjuje se da će biti više svijetlih boja, a odjeća rastezljivija i izrađena od jeftinijih tkanina

Lani je u Europskoj uniji 89 posto ljudi u dobi od 16 do 74 godine koristilo internet, a među njima je bilo 72 posto onih koji su za privatne potrebe kupovali online proizvode ili usluge. Tako je online kupnja u EU, pokazuju podaci Eurostata, porasla četiri postotna poena u odnosu na 2019. godinu, što je očekivano s obzirom na to da je pandemija značajno promijenila navike i preferencije kupaca.

Kupnju putem interneta najviše prakticiraju umreženi građani Nizozemske (91%), Njemačke (87%), Švedske (86%) i Irske (81%), dok su na drugoj strani spektra Bugarska (42%) i Rumunjska (45%), a e-trgovinu nisu prigrlili ni Talijani, samo 49 posto njih koji imaju internet koriste ga za kupnju. Hrvatska spada među tri zemlje, uz Rumunjsku i Češku, koje su lani zabilježile najveći rast kupnje pre...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 20:01