
Business Outlook, poslovni magazin Jutarnjeg lista, osvojio je treće mjesto na prestižnom INMA Global Media Awards 2025. kao jedan od najboljih tiskanih projekata ("Best Use of Print") među nacionalnim medijskim brendovima na svijetu. To specijalizirano izdanje krajem svake godine donosi dubinske analize sektora i ključnih ekonomskih trendova koji će obilježiti godinu pred nama. Tijekom sedam godina izlaženja pozicioniralo se kao najrelevantnije gospodarsko izdanje u Hrvatskoj, a ova prestižna nagrada taj status samo dodatno potvrđuje.
Ove je godine INMA primila čak 839 prijava od 286 novinskih izdavača iz 49 zemalja, s finalistima iz Afrike, Azije i Pacifika, Europe, Latinske Amerike, Sjeverne Amerike i Južne Azije. U veljači ih je ocjenjivalo oko 60 medijskih stručnjaka iz 26 zemalja svijeta, kako bi pronašli projekte koje, kako su pojasnili, odlikuju jedinstveni koncepti, snažna kreativnost, inovativno razmišljanje i pobjednička sinergija među platformama.
- Još jednom smo potvrdili svoju poziciju lidera u inovativnom i relevantnom medijskom sadržaju - i to na međunarodnoj razini. Ponosni smo što je Jutarnji list jedini hrvatski medij koji iz godine u godinu kontinuirano osvaja međunarodne nagrade za izvrsnost u novinarstvu, inovacijama i društveno odgovornim projektima - istaknuo je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista.
Dodao je kako ova nagrada dolazi u godini u kojoj je Jutarnji list već nagrađen za istraživačko novinarstvo, a naši su novinari proglašeni novinarima godine u Hrvatskoj - što dodatno potvrđuje snagu naše redakcije, profesionalne standarde i neovisni urednički pristup. Business Outlook potvrđuje svoj status najboljeg poslovnog magazina u Hrvatskoj i regiji, a njegovi temelji već služe kao model za regionalna Next izdanja u suradnji s vodećim medijskim partnerima - slovenskim Delom i srpskim Blicem.
- Ovom je nagradom Business Outlook potvrdio poziciju najrelevantnijeg premium biznis magazina u Hrvatskoj, a ujedno je i jedno od najprofitabilnijih izdanja Hanza Medije. Biznis zajednici u svakom izdanju donosimo dubinske analize najvažnijih gospodarskih sektora, kolumne čelnih ljudi kompanija i procjene vodećih stručnjaka koje će teme obilježiti poslovnu godinu pred nama. Kada se tome dodaju izvrsni dizajn i vizualizacija, za koju koristimo umjetnu inteligenciju, produciramo magazin koji često vidimo na stolovima direktora tijekom cijele godine - rekla je Gordana Galović Dupan, zamjenica glavnog urednika Jutarnjeg lista za gospodarstvo i projekte.
Jutarnji list imao je još jednog predstavnika u finalu ovogodišnjeg natjecanja INMA-e.
- Projekt ‘Od izvora do mora‘, koji provodimo u suradnji s Coca-Colom, uvršten je među pet najboljih globalnih inicijativa u svojoj kategoriji. Riječ je o prvoj akciji u Hrvatskoj koja sustavno okuplja lokalne zajednice s ciljem konkretne brige za okoliš i podizanja ekološke svijesti. Ova međunarodna priznanja potvrđuju da kvalitetno i odgovorno novinarstvo ne samo da nadmašuje lokalne okvire, već omogućuje da budemo ravnopravan partner na svjetskoj medijskoj sceni - poručio je glavni urednik Jutarnjeg lista.
Ovogodišnja nagrada nije prvi takav uspjeh za Hanza Mediju, jer su specijalna izdanja ove medijske kuće godinama finalisti natjecanja INMA-e. Prošle je godine zapažena bila suradnja Jutarnjeg lista i slovenskog Dela na stvaranju prvog regionalnog magazina Next Business. Riječ je o poslovnom magazinu koji je u Jutarnjem listu objavljen na hrvatskom, a u Delu na slovenskom jeziku.
Osim toga, Hanza Media je 2022. osvojila jedno prvo, dva druga i jedno treće mjesto u jakoj konkurenciji medijskih brendova iz 46 zemalja svijeta. Prvo mjesto osvojio je mjesečnik Svijet kulture, Slobodnoj Dalmaciji pripalo je drugo i treće mjesto za projekte "I mi to možemo" i "Bobisovih veličanstvenih 7", a treće je mjesto u svojoj kategoriji osvojio magazin Gloria Glam za projekt "GG Pop up paper".
Komentari
0