Infobip je napravio svoju treću akviziciju kako bi stekao kompetitivnu prednost nad konkurencijom u SAD-u, tržištu koje u ovoj i narednoj godini, prije najavljenog IPO-a u New Yorku, planira pokoriti. Konkurencija Infobipu je žestoka, prvenstveno američki Twilio i švedski Sinch. No, oni se po pitanju SMS sigurnosti i sprečavanja phishing napada na komunikacijskim kanalima ne mogu mjeriti s irskim Anam Technologiesom, tvrtkom koju je upravo preuzeo hrvatski Infobip.
Silvio Kutić, suosnivač i direktor Infobipa kaže da su sada postali globalni lider u području sigurnosti u komunikaciji.
- Akvizicijom Anama učvrstili smo lidersku poziciju u pružanju visoke razine sigurnosti i zaštite poruka mobilnim operaterima te im pomogli u povećavanju vrijednosti unutar vlastitog sektora, ali i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....