Američki proizvođač bezalkoholnih pića PepsiCo izvijestio je o većoj dobiti u trećem tromjesečju zahvaljujući većoj prodaji pića u Sjevernoj Americi i ulaganjima u marketing i razvoj novih proizvoda na tržištima u nastajanju.
U 12-tjednom razdoblju zaključno s 8. rujna neto dobit kompanije poskočila je 16 posto, na 2,5 milijardi dolara. Neto prihodi porasli su 1,5 posto, na 16,49 milijardi dolara.
Poslovno izvješće pokazuje rast prodaje bezalkoholnih pića u Sjevernoj Americi, za 2,3 posto, što u kompaniji pripisuju širenju ponude negaziranih pića i mineralne vode, te lansiranju brendova poput Lifewtr i Bubly.
U gotovo identičnom su postotku na istom tržištu porasli i prihodi od prodaje u poslovanju s grickalicama Frito-Lay. Kompanija je također ulagala u oglašavanje poz...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....