Poslovni rezultati

Indra Nooyi odlazi i tvrtki ostavlja najbolji poklon: neto dobit PepsiCoa skočila 16 posto

Američki proizvođač bezalkoholnih pića PepsiCo izvijestio je o većoj dobiti u trećem tromjesečju
Indra Nooyi
 Profimedia, UPI

Američki proizvođač bezalkoholnih pića PepsiCo izvijestio je o većoj dobiti u trećem tromjesečju zahvaljujući većoj prodaji pića u Sjevernoj Americi i ulaganjima u marketing i razvoj novih proizvoda na tržištima u nastajanju.

U 12-tjednom razdoblju zaključno s 8. rujna neto dobit kompanije poskočila je 16 posto, na 2,5 milijardi dolara. Neto prihodi porasli su 1,5 posto, na 16,49 milijardi dolara.

Poslovno izvješće pokazuje rast prodaje bezalkoholnih pića u Sjevernoj Americi, za 2,3 posto, što u kompaniji pripisuju širenju ponude negaziranih pića i mineralne vode, te lansiranju brendova poput Lifewtr i Bubly.

U gotovo identičnom su postotku na istom tržištu porasli i prihodi od prodaje u poslovanju s grickalicama Frito-Lay. Kompanija je također ulagala u oglašavanje poznatih brendova Pepsi, Diet Pepsi i Pepsi Zero, kako bi vratila tržišni udio koji joj je preotela Coca-Cola.

Sučeljen s usporavanjem potražnje za slatkim gaziranim pićima i slanim grickalicama na domaćem tržištu, PepsiCo je počeo ulagati na tržišta u nastajanju. Rezultat je 10-postotni organski rast u trećem tromjesečju zahvaljujući marketingu i razvoju novih proizvoda u Meksiku, Indiji i Kini.

"Ponovo smo ostvarili vrlo snažan poslovni rezultat u našem međunarodnom poslovanju, potaknut tržištima u razvoju i onima u nastajanju", izjavila je glavna izvršna direktorica Indra Nooyi koja u srijedu odlazi s tog položaja.

U kompaniji su također blago podigli procjenu godišnjeg organskog rasta, koji isključuje akvizicije i utjecaj valutnih tečajeva, na tri posto, s do sada prognozirani 2,3 posto.

Upozoravaju ujedno da će im snažniji dolar srezati godišnju temeljnu dobit po dionici za jedan postotni bod.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. prosinac 2024 23:06