Širenje tržišta

Igra hrvatskog gaming studija postala pravi hit u arapskim zemljama

Više od milijun i pol igrača iz čak 17 zemalja preuzelo je igru Hollywood Story u svega tri mjeseca od lansiranja na tamošnjem tržištu
Hollywood Story
 Nanobit
Više od milijun i pol igrača iz čak 17 zemalja preuzelo je igru Hollywood Story u svega tri mjeseca od lansiranja na tamošnjem tržištu

Nanobit, globalni gaming studio iz Zagreba, izdavač lifestyle, casual i narativnih igara, sve je popularniji i u arapskom svijetu. Njihova igra Hollywood Story samo tri mjeseca nakon lansiranja bilježi odlične rezultate. Do sada ju je preuzelo više od milijun i pol igrača iz čak 17 zemalja arapskog svijeta, a u mnogima je i među top 3 na ljestvicama Apple i Google Play trgovina.

Nanobit je na arapsko tržište mobilnih igara odlučio krenuti u partnerstvu s vodećim izdavačem igara u MENA regiji, Tamatemom iz Jordana. Riječ je o regiji u koju se ubrajaju Saudijska Arabija, Katar, Kuvajt, Bahrein, Oman, Jemen, Irak, Jordan, Libanon, Palestina, Sirija, Egipat, Sudan, Libija, Tunis, Alžir i Maroko.

Hollywood Story je, zbog specifičnosti tržišta, jezično i kulturološki prilagođen za...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 18:05