Hotelski lanac Hyatt nakon ulaska u Zadar traži nove poslovne prilike u Hrvatskoj među kojima je i dolazak u Zagreb, najavio je Takuya Aoyama, potpredsjednik za akvizicije i razvoj Hyatt International LLC-ja.
Podsjetio je da je Hyatt u projekt u Zadru ušao kao operator koji će pod Hyattovim brendom Regency upravljati hotelom, a ne kao ulagač.
Za Hyattov brend Regency ističe da je "kompletan i visokokvalitetan proizvod", koji već dulje od pet desetljeća postiže uspjehe u urbanim odredištima i resortima. Trenutno je 240 objekata pod tim brendom, od kojih 46 u regiji EAME. Nakon Beograda nastavlja širenje u regiji. Trenutno Regency posluje i u Sofiji, Pravecu (Bugarska), Solunu, Istanbulu, Izmiru i Kotoru, a uskoro i u Novom Sadu i Tirani.
"Za Zadar kao našu točku ulaska u Hrvatsku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....