NOVI ULAGAČI

Hyatt spreman ulagati i u Zagrebu i po Hrvatskoj: Otkrili zašto su se odlučili za Zadar kao točku ulaska...

Pod Hyattovim brendom Regency je 240 objekta

Radovi na izgradnji hotela Hyatt Maraska

 Luka Gerlanc/Cropix

Hotelski lanac Hyatt nakon ulaska u Zadar traži nove poslovne prilike u Hrvatskoj među kojima je i dolazak u Zagreb, najavio je Takuya Aoyama, potpredsjednik za akvizicije i razvoj Hyatt International LLC-ja.

Podsjetio je da je Hyatt u projekt u Zadru ušao kao operator koji će pod Hyattovim brendom Regency upravljati hotelom, a ne kao ulagač.

Za Hyattov brend Regency ističe da je "kompletan i visokokvalitetan proizvod", koji već dulje od pet desetljeća postiže uspjehe u urbanim odredištima i resortima. Trenutno je 240 objekata pod tim brendom, od kojih 46 u regiji EAME. Nakon Beograda nastavlja širenje u regiji. Trenutno Regency posluje i u Sofiji, Pravecu (Bugarska), Solunu, Istanbulu, Izmiru i Kotoru, a uskoro i u Novom Sadu i Tirani.

"Za Zadar kao našu točku ulaska u Hrvatsku odlučili smo se najviše zbog dugogodišnje suradnje s Doğuş grupom, vlasnicima hotela Grand Hyatt Istanbul i Hyatt House Gebze u Istanbulu. Doğuş ima i znanje o Hrvatskoj zbog svojih ranijih ulaganja i vjerujemo da će nam njihovo razumijevanje Hyattovih brendova i javnosti pomoći da na tržište uđemo i radimo na pravi način", kaže Aoyama. Službeno predstavljanje hotela očekuje se u 2024., a početak poslovanja u prvoj polovici 2025. Iako u Zadar ulazi kao operator, a ne ulagač, "to ne znači da Hyatt u budućnosti neće razmatrati ulaganja u Hrvatskoj", kaže Aoyama.

Otkriva i da, iako je još prerano o tome govoriti, postoji određeno zanimanje i za uspostavljanje prisutnosti u Zagrebu uz pomoć jednog od njihovih premium brendova.

image

Radovi na izgradnji hotela Hyatt Maraska

Luka Gerlanc/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 21:14