STRUKA UPOZORAVA

HUT: ‘Kod turizma nema ekstra dobiti, rashodi su veći nego prihodi. A mediteranska konkurencija se vraća...‘

Analiza poslovnih rezultata 21 turističke kompanije predstavila je Hrvatska udruga turizma

Ilustrativna fotografija

 Goran Sebelic/Cropix
Analiza poslovnih rezultata 21 turističke kompanije predstavila je Hrvatska udruga turizma

Analiza poslovnih rezultata 21 turističke kompanije koju je predstavila Hrvatska udruga turizma pokazala je da je rast poslovnih rashoda u prvih devet mjeseci dvostruko nadmašio rast prihoda te da dobit koju su kompanije generirale protekle dvije godine pokriva samo osam posto gubitaka iz 2020.

U kontekstu rashoda najviše su rasli rashodi za sirovine u iznosu od 45 posto te troškovi rada 26 posto zbog čega je bruto profitna marža kompanije ove godine dvostruko manja nego 2018., te je udio ebidta u ukupnim prihodima smanjen u odnosu na lani za osam postotnih bodova.

Kao posljedica ovakvih rezultata kompanije režu investicije, a analiza procjenjuje da će to ugroziti ostvarenje poslovnih rezultata i u narednim godinama.

"Nužno je što prije krenuti s pripremom sljedeće sezone s obzirom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 23:34