PROMJENA DOBAVLJAČKIH LANACA

Hugo Boss ne želi više ovisiti o tvornicama u jugoistočnoj Aziji, širi kapacitete u Turskoj

Hugo Boss i druge kompanije u toj branši pogodili su nevjerojatni izazovi vezani uz globalne dobavljačke lance
 Frank Hoermann/Sven Simon/AFP
Hugo Boss i druge kompanije u toj branši pogodili su nevjerojatni izazovi vezani uz globalne dobavljačke lance

Njemačka poznata marka odjeće Hugo Boss do 2025. godine namjerava udvostručiti godišnji prihod od prodaje na četiri milijarde eura, a u njihovim luksuznim europskim dućanima će biti sve više robe proizvedene u Turskoj, ne više u jugoistočnoj Aziji, najavili su iz te kompanije.

Hugo Boss i druge kompanije u toj branši pogodili su, kako je Financial Timesu rekao izvršni direktor Daniel Grieder, nevjerojatni izazovi vezani uz globalne dobavljačke lance, od nestašice i kašnjenja robe do skoka cijena dopreme brodovima iz Azije, te je njemačka modna kuća odlučila proširiti proizvodne kapacitete u tvornicama koje su bliže europskom sjedištu. To se za sada odnosi na njihovu najveću tvornicu, onu u turskom Izmiru izgrađenu 1999. godine, gdje će sada zaposliti još tisuću ljudi. Proizvo...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 13:05