NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

HTZ ima razloga za slavlje, pokrenuli su kampanju povodom Hrvatske u Schengenu: ‘To nam je 90 posto turističkog prometa‘

Hrvatska je dostupnija turistima iz europskog područja više no ikad...

Vizual HTZ-a

 HTZ

Ulazak Hrvatske u Schengen i informiranje stranih turističkih tržišta o još većoj prometnoj dostupnosti tema je nove kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će provoditi do ožujka na 13 tržišta, izvijestili su iz HTZ-a, ističući da već donosi dobre rezultate.

Turistički promet u dosadašnjem dijelu siječnja s oko 125 tisuća dolazaka turista i 400 tisuća noćenja, za 16 odnosno 25 posto je veći nego u istom dijelu siječnja 2019., podaci su HTZ-a iz eVisitora kojima potvrđuju dobre trendove na početku godine, ali i pozitivna očekivanja za njezin nastavak čemu pridonosi i ulazak u Schengen.

image

Vizual HTZ-a

HTZ

Kako bi to bilo i vidljivije na tržištima, HTZ u sklopu nove kampanje o Schengenu putem online komunikacije, posebice na društvenim mrežama Facebook i Instagram, dodatno informira sve potencijalne putnike o većoj dostupnosti Hrvatske ulaskom u taj prostor.

Tržišta na kojima se provodi kampanja su ona s kojih se u Hrvatskoj i inače najveći turistički promet - od Njemačke, Austrije, Poljske, Češke i Slovačke do Italije, Mađarske, Francuske, Nizozemske i drugih.

"Ulazak Hrvatske u Schengen, zajedno sa uvođenjem eura kao nove službene valute, veliko je postignuće za našu zemlju, a navedeno će vrlo pozitivno utjecati i na daljnji razvoj hrvatskog turizma, odnosno na daljnje podizanje njegove ukupne konkurentnosti. To je posebice važno ako znamo da se u našoj zemlji oko 90 posto ukupnog turističkog prometa ostvaruje s europskih tržišta kojima će naša zemlja od ove godine biti još dostupnija, ali i praktičnija za realizaciju turističkih putovanja. Ove novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na emitivnim tržištima, odnosno turoperatori, agencije i prijevoznici pa samim time i tijekom ove godine očekujemo nastavak pozitivnih trendova i povratak na predpandemijske razine turističkog prometa“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

image

Kristijan Stančić

Tonci Plazibat/Cropix/Cropix

Iz HTZ-a podsjećaju da je prostor Schengena bez unutarnjih graničnih kontrola, danas obuhvaća 27 europskih zemalja sa više od 423 milijuna stanovnika, a uključuje i sve vrste prometa, što je također pogodno za hrvatski turizam.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 23:17