INTERVJU: DALIBOR BILIĆ

‘Hrvatski turizam nije u krizi, ali vlada nesigurnost. Međutim, meni jedna stvar smeta, to je moguće samo kod nas....‘

‘Iz godine u godinu povećava se broj gostiju, usporedo se ističe cilj da Hrvatska ima razvijen turizam 365 dana. No svjedoci smo da on i dalje stagnira kao sezonski‘, rekao je Dalibor Bilić

”Turist želi vrijednost za svoj novac, raspolaže informacijama, sve mu je dostupno, a Hrvatska se tu baš ne snalazi najbolje”, rekao je Dalibor Bilić

 Boris Kovacev/Cropix

Prije nego što je otvorio svoju agenciju BTravel, koja je počela s radom 2015. godine, Dalibor Bilić bio je direktor nekoliko hotela u Hrvatskoj. Iskorak je napravio 2019. godine akvizicijom DC Travela, koji je bio u vlasništvu Erste Card Cluba. Do izbijanja pandemije koronavirusa BTravel je bio najbrže rastuća agencija u Hrvatskoj s prihodom većim od 13 milijuna eura. U 2020. godini zabilježen je pad prometa od 83 posto. Bilić napominje da je restrukturiranjem i repozicioniranjem agencija uspjela opstati na tržištu. Jedan od segmenata poslovanja u kojem smo postali lideri je sportski turizam. Službena je agencija niza sportskih saveza: Hrvatskog vaterpolskog saveza, Hrvatskog košarkaškog saveza, Hrvatskog kuglačkog saveza... Lider je u sportskom turizmu. Najznačajnija prekretnica do...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. svibanj 2025 14:20