VELIKA PROMOCIJA

Hrvatski nautički turizam pred 300 milijuna gledatelja Nautical Channela

Destinacije koje će se promovirati kroz 20 epizoda su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin i NP Krka, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok
 Tom Dubravec/ Cropix
Destinacije koje će se promovirati kroz 20 epizoda su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin i NP Krka, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok

Hrvatska turistička zajednica i u ovoj godina nastavlja uspješnu suradnju s popularnim nautičkim TV kanalom Nautical Channel kojeg prati preko 300 milijuna gledatelja u više od 120 zemalja diljem svijeta. Ukupno će se emitirati 20 emisija posvećenih promociji hrvatskih nautičkih destinacija i predstavljanju Hrvatske kao sigurne nautičke destinacije, priopćili su iz HTZ-a. Svaka epizoda emitirat će se na pet jezika, engleskom, njemačkom, francuskom, grčkom i španjolskom jeziku i to ukupno 600 puta u razdoblju od 21. svibnja do 29. kolovoza.

- Nautički turizam jedan je od najkonkurentnijih hrvatskih turističkih proizvoda, koji u aktualnoj situaciji pandemije korona virusa postaje sve traženiji. Nautika je ujedno i važan dio naše glavne pozivne kampanje „Trust me, I've been the...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 07:15