Aplikacija Jenz

Hrvatski konkurent Facebookovog Workplacea u prvoj godini narastao šest puta

Inicijalno korisničku bazu gradili u Hrvatskoj pa ih koriste zaposlenici tvrtki iz Fortenove, Orbica, Atlantica, M SAN-a...

Marko Kučić, direktor Jenza

 Tomislav Kristo/CROPIX

Nešto više od godinu dana otkako se izdvojio u zasebnu tvrtku Jenz je nadomak 'break evena'. Mobilna aplikacija za izgradnju i održavanje visoko angažirane kompanijske kulture, a u koju su osnivači agencije Q skupa s partnerima uložili gotovo milijun dolara u ovom kvartalu očekuje da će početi generirati prihode veće od troškova i time postati operativno profitabilna.

Prema podacima Fine, zagrebačka tvrtka Jenz.app je u 2021. od nule narasla na prihod od 834.892 kuna uz ukupan rashod od 1,16 milijuna kuna. Paralelno, okupila je tim od 20 zaposlenika. Po svim je tim pokazateljima Jenz jedna od najbrže rastućih, hrvatskih proizvodnih softverskih tvrtki.

Marko Kučić, suosnivač i izvršni direktor Jenza kaže da u rastu tuku industrijski prosjek u Hrvatskoj za pet puta.

Nadomak operativne profitabilnosti

- Gledajući našu industriju i druge startupove s kojima razgovaramo, koji nakon pet i više godina nisu došli blizu takvog rezultata te činjenica da smo to ostvarili u svega godinu dana otkako Jenz samostalno nastupa na tržištu smatram da smo postigli dobar uspjeh i jako sam ponosan na to - kaže Kučić.

Pojašnjava da su već sada blizu postizanja operativne profitabilnosti i da će to ostvariti u ovom kvartalu.

- U prvoj godini samostalnog nastupa na tržištu narasli smo šest puta u broju korisnika, na njih 14.000, i takav snažni rast nam je i omogućio takve rezultate - kaže Kučić.

Dodaje da su im korisnici kompanije od 15 do nekoliko tisuća zaposlenika u financijskom sektoru, IT-u, turizmu, distribuciji i proizvodnji. Među njima su OTP, RBA, PBZ, Fortenovin M Start, Orbico, M SAN-ov King ICT, Zubak grupa, Atlantic grupa, Terme Sv. Martin i, nedavno su se proširili na australsko tržište, te za klijente dobili jednog od najvećih australskih developera Glenvill Group i tamošnjeg najvećeg izvoznika morskih proizvoda KB Food Company.

Šire se iz Hrvatske

Za razliku od drugih sličnih igrača, Jenz je inicijalnu korisničku bazu izgradio upravo u Hrvatskoj.

- Jako interesantno, krenuli smo raditi i s bolnicama, javljaju nam se razne udruge i asocijacije koje žele osnažiti veze među svojim članovima, startup akceleratori, mentorske mreže, razgovaramo zaista s velikim brojem različitih kompanija u različitim industrijama - kaže Kučić.

Navodi da mu je drago da su prepoznati kao aplikacija koja donosi vrijednost svakoj organizaciji koja želi osnažiti organizacijsku kulturu, interne komunikacije, imati zaposlenike koji uz njihovu aplikaciju postaju zadovoljniji, motiviraniji i finalno, produktivni. Takav je tržišni interes tim zanimljiviji kad se zna da se Jenz takmiči s rješenjima poput Workplacea od Facebooka, Microsoft Yammera i Teamsa, Salesforceovog Slacka te Zooma.

- Konkurencija je jaka, ali je se ne bojimo jer smo pronašli svoju nišu - kaže Kučić.

Navodi da na globalnom tržištu postoji mnogo kompanija koje ne koriste moderne komunikacijske alate, a zbog hibridnog i remote-first načina rada sada imaju jako veliku potrebu za njima. S druge strane, pojašnjava, postoji dosta kompanija koje su pokušale koristiti konkurentske aplikacije i zatim prešle na Jenz.

Statistički pratili svoj rast

- Naš tim za korisničko iskustvo pomaže klijentima prilagoditi Jenz njihovim specifičnim potrebama i to se pokazalo kao dobitna kombinacija, jer nedavna anonimna anketa u našem korisniku OTP-u pokazala je da je 42 posto njihovih zaposlenika nakon samo tri mjeseca korištenja Jenza izjavilo da se smatraju produktivnijima, a više od 90 posto zaposlenika tvrdi da bolje komunicira s bankom - kaže Kučić.

Dodaje da je zasad poslovna odluka da razvoj poslovanja i središnjica Jenza budu i ostanu u Hrvatskoj. Usto, zapošljavaju prodajne predstavnike po široj regiji. Jenz ove godine na globalnom planu planira širiti korisničku bazu u SAD-u, Australiji, Njemačkoj, Švicarskoj i skandinavskim državama.

- Imamo globalne planove, a glavni cilj za 2022. što viša stopa profitabilnosti s visokom stopom rasta novih klijenata i njihovog zadovoljstva našom uslugom na svjetskoj razini - zaključuje Kučić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. rujan 2024 21:09