IMA LI OVO LOGIKE?

Hrvatski gradovi kupuju električne autobuse, a nemaju ih gdje puniti: Potrošit će 100 milijuna eura, a tek onda rješavati infrastrukturu

Hrvatska presporo razvija mrežu punionica i za električne automobile

U Zagrebu već prometuju četiri električna autobusa nakon što ih je na prigodnoj prezentaciji predstavio gradonačelnik Tomislav Tomašević

 Andrea Radmanić/Cropix

Gotovo 100 milijuna eura izdvojit će u ovoj i idućoj godini sedam hrvatskih gradova u nabavi električnih autobusa za javni prijevoz oslanjajući se i na fondove Europske unije. Pola tog iznosa investirat će se u ZET, odnosno javni prijevoz glavnog grada, a kesu su za elektrifikaciju gradskih autobusa dobrano odriješili i Osijek (19,9 milijuna eura) i Rijeka (11,5 milijuna eura), koja je sredstva namijenila gradskom prijevozniku KD Autotroleju.

Premda je riječ o dobrodošloj zamjeni voznog parka koji sada koristi fosilna goriva zelenom energijom uz obilato povlačenje poticaja EU, postavlja se pitanje imaju li Zagreb, Osijek, Rijeka i Sisak, čiji je gradski prijevoznik Autopromet d.o.o. također ovih dana pokrenuo javnu nabavu električnih autobusa, vrijednu 7,6 milijuna eura, infrastruk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. svibanj 2025 09:44