IMAJU MILIJUN KORISNIKA

Hrvatska tvrtka postala glavni sponzor legendarnog talijanskog nogometnog kluba: ‘Ponosni smo!‘

Klub je jedinstven po tome što je jedini klub iz grada koji nije regionalno središte, a osvojio je naslov prvaka Italije

Detalj s utakmice Inter - Verona

 Piero Cruciatti/Afp
Klub je jedinstven po tome što je jedini klub iz grada koji nije regionalno središte, a osvojio je naslov prvaka Italije

Logo hrvatske fintech platforme Aircash bit će istaknut na prednjoj strani dresova nogometne momčadi Hellas Verone koja nastupa u prvoj talijanskoj nogometnoj ligi.

Aircash je hrvatska fintech multinacionalna kompanija i institucija elektroničkog novca ovlaštena od strane Europske unije, registrirana pri Europskom nadzornom tijelu za bankarstvo. Njezina mobilna aplikacija omogućuje korisnicima jednostavno plaćanje, slanje novca i nadopunu gotovine na prodajnim mjestima. Osim aplikacije, tvrtka je i izdavatelj Aircash Mastercard koja se može koristiti za kupnju na internetu i u fizičkim trgovinama diljem svijeta.

S više od milijun aktivnih korisnika i preko 250 tisuća prodajnih mjesta, Aircash se pozicionirao kao vodeći pružatelj digitalnih financijskih usluga u regiji.

image

Novi dresovi nogometne momčadi Hellas Verona

- Ponosni smo što surađujemo s Hellas Verona FC-om, klubom koji predstavlja dušu grada bogatog kulturom, poviješću i strašću prema nogometu. Ovo partnerstvo označava naš prvi veliki korak u Italiji, u trenutku kada širimo svoje usluge kako bismo talijanskim korisnicima ponudili brza, jednostavna i sigurna financijska rješenja. No, naša suradnja s Veronom nije samo sponzorstvo: radi se o izgradnji mosta između povijesnog kluba, legendarnog grada, nacije ponosne na svoj nogomet i budućnosti digitalnih plaćanja, tamo gdje se tradicija i inovacija spajaju kako bi stvorile trajne veze diljem Italije- kazao je Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha, koji je prema podacima Deloittea među pet najbrže rastućih tehnoloških tvrtki u srednjoj Europi s rastom prihoda od gotovo 6000 posto.

Njihov partner Hellas Verona, talijanski je nogometni klub osnovan 1903. godine u Veroni. Klub je jedinstven po tome što je jedini klub iz grada koji nije regionalno središte, a osvojio je naslov prvaka Italije (u sezoni1984./8). Taj povijesni uspjeh ostvaren je pod vodstvom trenera Osvalda Bagnolija, a glavni igrači bili su Preben Elkjær i Hans-Peter Briegel. U toj sezoni Verona je svladala velikane poput Juventusa i Milana, a mnogi i danas pamte Elkjærov pogodak protiv Juventusa kada je postigao gol iako mu je tijekom sprinta spala kopačka.

Klub se ponosi jakom lokalnom podrškom i strastvenim navijačima, no navijačka scena Verone ima i mračniju stranu. Od 1980-ih nadalje, pojedine navijačke skupine, poput Gioventù Scaligera i Verona Front, bile su povezane s ekstremno desničarskim ideologijama i fašističkom simbolikom. Česti su bili transparenti s keltskim križevima i drugim zabranjenim simbolima, a neki navijači imali su veze s političkim pokretima poput Forza Nuova i CasaPound. Unatoč pokušajima kluba da se distancira od ekstremizma, takvi elementi i dalje su prisutni na navijačkoj sceni.

image

Novi dresovi nogometne momčadi Hellas Verona

image

Novi dresovi nogometne momčadi Hellas Verona

- Ponosni smo što možemo objaviti novo partnerstvo s Aircashom. Ova suradnja predstavlja značajan korak za naš Klub, koji se povezuje s dinamičnom i inovativnom kompanijom koja dijeli naše vrijednosti strasti, identiteta i vizije budućnosti. Zajedno želimo krenuti putem koji spaja sportsku tradiciju i tehnološku inovaciju, a koji će služiti našim navijačima i gradu Veroni. Ovo partnerstvo dodatno jača našu prisutnost na nacionalnoj i međunarodnoj sceni, s ciljem stvaranja vrijednosti i autentičnih veza - poručio je ovom prilikom izvršni predsjednik kluba odvjetnik Italo Zanzi.

Točan iznos koji će Hellas Verona dobiti od Aircasha nije objavljen, no riječ je o iznosu koji je viši od 10 milijuna eura. Primjerice, prema dostupnim podacima, Inter Milan drži najvrjedniji ugovor u Serie A; njihov dogovor s Betssonom vrijedan je otprilike 30 milijuna eura godišnje, a slijedi Juventus s ugovorom s Jeepom u vrijednosti od oko 69 milijuna eura do sredine 2028. godine.

Kad se gleda ukupna vrijednost dresovnih sponzorstava u Serie A za sezonu 2019–20., ona je iznosila oko 115,9 milijuna eura.

Aircash novi glavni sponzor Verone

Aircash je novi glavni sponzor nogometnog kluba Verona za sezonu 2025./26. Logo hrvatske fintech kompanije bit će istaknut na dresovima prve momčadi tijekom predstojeće sezone Serie A. Radi se o prvom sponzorstvu kluba iz lige petice neke hrvatske tvrtke.

Verona, klub s više od stoljeća tradicije, osnovana je 1903. godine. Natječe se u talijanskoj ligi na stadionu Marcantonio Bentegodi, jednom od najvećih stadiona u Italiji, te je poznata po svojim strastvenim navijačima.

„Ponosni smo na naše novo partnerstvo s Aircashom. Ova suradnja predstavlja važan korak za naš klub jer udružujemo snage s dinamičnom i inovativnom kompanijom koja dijeli naše vrijednosti i strast za napretkom. Zajedno želimo izgraditi put koji spaja sportsku tradiciju s tehnološkom inovacijom na dobrobit naših navijača i grada Verone. Ovo partnerstvo jača našu prisutnost i na nacionalnoj i na međunarodnoj sceni, s zajedničkim ciljem izgradnje trajnih odnosa”, izjavio je Italo Zanzi, izvršni predsjednik kluba.

S više od milijun aktivnih korisnika, Aircash je već snažno prisutan u srednjoj i jugoistočnoj Europi, a ovim partnerstvom najavili su strateški fokus na talijansko tržište.

Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha, dodao je: „Drago nam je što smo se udružili s Veronom, klubom s bogatom tradicijom u jednoj od najjačih nogometnih liga na svijetu. Ovo partnerstvo naš je prvi veliki iskorak na talijanskom tržištu gdje širimo usluge kako bismo korisnicima u Italiji ponudili brza, jednostavna i sigurna financijska rješenja. Riječ je o važnoj prekretnici koja potvrđuje našu ambiciju rasta i širenja dostupnosti usluga na svim europskim tržištima, ali i o vjerovanju u snagu sporta kao načina povezivanja s ljudima. Spajajući inovacije u financijskim uslugama s energijom i strašću nogometa, želimo postati prepoznatljiv i pouzdan brend korisnicima u Italiji i šire.“

Zajedničkim snagama Aircash i Verona kreću u sezonu s jasnim ciljem da ostvare rezultate koji će nadmašiti očekivanja, kako u sportu, tako i u poslovanju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
14. kolovoz 2025 15:23