
Logo hrvatske fintech platforme Aircash bit će istaknut na prednjoj strani dresova nogometne momčadi Hellas Verone koja nastupa u prvoj talijanskoj nogometnoj ligi.
Aircash je hrvatska fintech multinacionalna kompanija i institucija elektroničkog novca ovlaštena od strane Europske unije, registrirana pri Europskom nadzornom tijelu za bankarstvo. Njezina mobilna aplikacija omogućuje korisnicima jednostavno plaćanje, slanje novca i nadopunu gotovine na prodajnim mjestima. Osim aplikacije, tvrtka je i izdavatelj Aircash Mastercard koja se može koristiti za kupnju na internetu i u fizičkim trgovinama diljem svijeta.
S više od milijun aktivnih korisnika i preko 250 tisuća prodajnih mjesta, Aircash se pozicionirao kao vodeći pružatelj digitalnih financijskih usluga u regiji.
- Ponosni smo što surađujemo s Hellas Verona FC-om, klubom koji predstavlja dušu grada bogatog kulturom, poviješću i strašću prema nogometu. Ovo partnerstvo označava naš prvi veliki korak u Italiji, u trenutku kada širimo svoje usluge kako bismo talijanskim korisnicima ponudili brza, jednostavna i sigurna financijska rješenja. No, naša suradnja s Veronom nije samo sponzorstvo: radi se o izgradnji mosta između povijesnog kluba, legendarnog grada, nacije ponosne na svoj nogomet i budućnosti digitalnih plaćanja, tamo gdje se tradicija i inovacija spajaju kako bi stvorile trajne veze diljem Italije- kazao je Hrvoje Ćosić, direktor Aircasha, koji je prema podacima Deloittea među pet najbrže rastućih tehnoloških tvrtki u srednjoj Europi s rastom prihoda od gotovo 6000 posto.
Njihov partner Hellas Verona, talijanski je nogometni klub osnovan 1903. godine u Veroni. Klub je jedinstven po tome što je jedini klub iz grada koji nije regionalno središte, a osvojio je naslov prvaka Italije (u sezoni1984./8). Taj povijesni uspjeh ostvaren je pod vodstvom trenera Osvalda Bagnolija, a glavni igrači bili su Preben Elkjær i Hans-Peter Briegel. U toj sezoni Verona je svladala velikane poput Juventusa i Milana, a mnogi i danas pamte Elkjærov pogodak protiv Juventusa kada je postigao gol iako mu je tijekom sprinta spala kopačka.
Klub se ponosi jakom lokalnom podrškom i strastvenim navijačima, no navijačka scena Verone ima i mračniju stranu. Od 1980-ih nadalje, pojedine navijačke skupine, poput Gioventù Scaligera i Verona Front, bile su povezane s ekstremno desničarskim ideologijama i fašističkom simbolikom. Česti su bili transparenti s keltskim križevima i drugim zabranjenim simbolima, a neki navijači imali su veze s političkim pokretima poput Forza Nuova i CasaPound. Unatoč pokušajima kluba da se distancira od ekstremizma, takvi elementi i dalje su prisutni na navijačkoj sceni.
- Ponosni smo što možemo objaviti novo partnerstvo s Aircashom. Ova suradnja predstavlja značajan korak za naš Klub, koji se povezuje s dinamičnom i inovativnom kompanijom koja dijeli naše vrijednosti strasti, identiteta i vizije budućnosti. Zajedno želimo krenuti putem koji spaja sportsku tradiciju i tehnološku inovaciju, a koji će služiti našim navijačima i gradu Veroni. Ovo partnerstvo dodatno jača našu prisutnost na nacionalnoj i međunarodnoj sceni, s ciljem stvaranja vrijednosti i autentičnih veza - poručio je ovom prilikom izvršni predsjednik kluba odvjetnik Italo Zanzi.
Točan iznos koji će Hellas Verona dobiti od Aircasha nije objavljen, no riječ je o iznosu koji je viši od 10 milijuna eura. Primjerice, prema dostupnim podacima, Inter Milan drži najvrjedniji ugovor u Serie A; njihov dogovor s Betssonom vrijedan je otprilike 30 milijuna eura godišnje, a slijedi Juventus s ugovorom s Jeepom u vrijednosti od oko 69 milijuna eura do sredine 2028. godine.
Kad se gleda ukupna vrijednost dresovnih sponzorstava u Serie A za sezonu 2019–20., ona je iznosila oko 115,9 milijuna eura.
Komentari
0