IPRA Golden World Awards

Hrvatska tvrtka dobitnik nagrade Global Contribution Award, LLYC-ovoj kampanji Grand Prix

LLYC-ova kampanja o samoći preuzima Grand Prix na dodjeli nagrada 2020 IPRA Golden World Awards, dok Apriori World daje globalni doprinos
Sapuni s točkicama
 Apriori World
LLYC-ova kampanja o samoći preuzima Grand Prix na dodjeli nagrada 2020 IPRA Golden World Awards, dok Apriori World daje globalni doprinos

Grand Prix 2020. godine na dodjeli nagrada za izvrsnost IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA), najprestižnija svjetska shema PR nagrada, jest The Last Older Person to Die in Loneliness, koju je kreirala španjolska agencija LLYC u ime svog klijenta The BBK Foundation. Kampanja je bila savršen primjer nekonvencionalne komunikacijske strategije osmišljene da započne razgovor na tabu temu - usamljenost starijih osoba. Za grafički prikaz poruke korištena je najrealnija skulptura.

Screenshot

Global Contribution Award dodjeljuje se za PR s ciljem postizanja jednog od UN-ovih ciljeva održivog razvoja. Dobitnik 2020. godine su Sapuni s točkicama hrvatske agencije Apriori World za njihovog klijenta Udrugu slijepih Zagreb. Apriori World ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 17:35