Intervju

'Hrvatska se puno bolje brendirala nego mnoge zemlje koje su veće od nje'

Razgovarali smo s Krishnamurthyjem Srirameshom, profesorom odnosa s javnošću u Coloradu
Krishnamurthy Sriramesh, profesorom odnosa s javnošću u Coloradu
 Visoka škola Edward Bernays
Razgovarali smo s Krishnamurthyjem Srirameshom, profesorom odnosa s javnošću u Coloradu

Konferencija “Communication Management Forum” u Zagrebu prošlog je vikenda okupila oko 200 sudionika koji su raspravljali o važnosti brendiranja država, a jedan od ključnih govornika bio je Krishnamurthy Sriramesh, profesor odnosa s javnošću i direktor korporativnih komunikacija Sveučilišta Colorado.

Praksa odnosa s javnošću u Africi, Aziji, Europi i Americi te međunarodni odnosi s javnošću glavne su teme kojima se Sriramesh u istraživanjima bavi te je o nekima od njih govorio za Jutarnji list.

Globalizacija je, između ostalog, promijenila i odnose s javnošću, a u svojim radovima naglašavate veliku ulogu etnocentrizma. U čemu se točno vidi utjecaj globalizacije?

- Globalizacija je, ako ništa drugo, odnose s javnošću učinila važnijima, a u najvećoj je mjeri utjecala...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 00:21