KOMferencija

'PR odjel mora biti uključen u baš sve zato jer oni brinu o brendu kompanije'

Interna komunikacija ključna je za uspješno poslovanje
Damir Jugo, Damir Vanđelić, Davor Tremac, Fabris Peruško, Viktor Pavlinić
 Damir Krajač / Hanza Media
Interna komunikacija ključna je za uspješno poslovanje

U trenucima kada je Fabris Peruško preuzeo vruću poziciju izvanrednog povjerenika Agrokora, u javnosti je, prisjeća se sam Peruško, „vladalo svojevrsno ludilo“.

- Vremena da se dođe do nagodbe bilo je malo, a trebalo je jako puno komunikacije sa svakim od ključnih kreditora da se situacija smiri - istaknuo je Peruško na jučerašnjem panelu „Tko je kriv kada komunikacija završi loše?“ održanom u sklopu KOMferencije.

Trebalo je, kaže, primiriti strasti i dokazati da je situacija pod kontrolom, a komunikacija je u tome imala ključnu ulogu.

Važno je, dakle, da je odjel za odnose s javnošću vrlo dobro upućen u sve ključne procese kroz koje kompanija prolazi, odnosno odluke koje uprava donosi. Tako su stručnjaci za odnose s javnošću u Agrokoru bili prisutni na svim ključn...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 15:42