U trenucima kada je Fabris Peruško preuzeo vruću poziciju izvanrednog povjerenika Agrokora, u javnosti je, prisjeća se sam Peruško, „vladalo svojevrsno ludilo“.
- Vremena da se dođe do nagodbe bilo je malo, a trebalo je jako puno komunikacije sa svakim od ključnih kreditora da se situacija smiri - istaknuo je Peruško na jučerašnjem panelu „Tko je kriv kada komunikacija završi loše?“ održanom u sklopu KOMferencije.
Trebalo je, kaže, primiriti strasti i dokazati da je situacija pod kontrolom, a komunikacija je u tome imala ključnu ulogu.
Važno je, dakle, da je odjel za odnose s javnošću vrlo dobro upućen u sve ključne procese kroz koje kompanija prolazi, odnosno odluke koje uprava donosi. Tako su stručnjaci za odnose s javnošću u Agrokoru bili prisutni na svim ključn...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....